مراسم توديع و معارفه معاون دانشجويي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار گرديد

۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۰ کد : ۴۰۷۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۱
مراسم توديع و معارفه معاون دانشجويي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار گرديد

به گزارش روابط عمومي، مراسم توديع و معارفه معاون دانشجويي با حضور رييس دانشگاه ،معاونين و كاركنان حوزه دانشجويي برگزار شد.

دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ضمن تقدير و تشكر از دكتر حسن زاده گفت : دكتر ربيعي همانند دكتر حسن زاده مدير جواني است و تجربه خوبي به عنوان معاون آموزشي دانشكده دارد و توانسته به درستي مسئوليت خود را انجام بدهد. همه ما و به خصوص دكتر ربيعي به عنوان معاون جديد دانشجويي بايد توجه داشته باشيم كه بايد به دانشجويان به چشم فرزندان خود نگاه بكنيم.

ايشان افزودند : دانشجويان با توجه به انگيزه و نيروي جواني نقش پر رنگي در كسب اعتبار دانشگاه در همه حوزه ها دارند و ما بايد همه نيروي خود را بگذاريم تا در نهايت به پيشرفت دانشجويان منجر شود.

در ادامه دكتر حسن زاده گفت : در اين چهار سال تمام تلاش خود را كردم تا در حد توان مشكلات دانشجويي را رفع كنم. در دانشگاه دانشجويان بايد نسبت به اعضاي هيئت علمي و كارمندان در اولويت باشند و اين وظيفه معاونت دانشجويي است. به دكتر ربيعي تبريك مي گويم و تشكر ميكنم كه اين پست را قبول كردند زيرا كار سختي است به دليل اينكه با دانشجوياني مواجه مي شويد كه به هر صورت با مشكلي مواجه شده اند و اين وظيفه شماست تا آن مشكل را حل كنيد. دراين جا لازم است از تمام كساني كه در اين مسير مرا همراهي كردند بويژه همكاران دربخش دانشجويي تشكر بكنم.

در پايان دكتر ربيعي ضمن تشكر از دكتر حسن زاده گفت: اميدوارم من نيز همچون شما بتوانم در اين حوزه موفق عمل كنم. واقعيت اين است كه بناي دانشگاه بر اساس دانشجو چيده شده است و دانشگاه بدون دانشجو معني ندارد پس وظيفه ما اين است كه تمام تلاش خود را بكنيم كه دانشجو دغدغه اي به جز تحصيل نداشته باشد. اميدوارم بتوانم وظيفه اي كه به دوش من گذاشته شده را به درستي انجام بدهم.