هفتمين دوره طرح معرفت افزايي اساتيد دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل آغازشد

۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۹ کد : ۳۹۵۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۲
هفتمين دوره طرح معرفت افزايي اساتيد دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل آغازشد

 به گزارش روابط عمومي، مراسم هفتمين دوره طرح معرفت افزايي اساتيد دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل درتاريخ 14شهريور برگزارشد.

دراين مراسم حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل، بعد از گراميداشت عيد سعيد غدير و تبريك سالروز واقعه مباهله و خاتم بخشي حضرت علي عليه السلام در ركوع، اين وقايع را از وقايع مهم تاريخ اسلام برشمردند.

ايشان از اساتيد شركت كننده در اين دوره، دبير هم انديشي دانشگاه دكتر ضابط پور و از حضور دكتر دهشيري صميمانه تشكر نمودند و گفتند: تلاش ما در برگزاري همه دوره هاي معرفت افزايي بر اين بود از كساني كه به عنوان مدرس در اين دوره ها استفاده كنيم كه متخصص و صاحب نظر در رشته خود باشند كه الحمدا... تعالي دكتر دهشيري اينگونه اند.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: گسترش كرسي هاي آزاد انديشي وطرح معرفت افزايي را زمينه گسترش اين سفارش رهبر معظم انقلاب قلمداد نمودند.

وي ضمن دعوت از همه اساتيد جهت حضورفعال وگسترده در اين دوره اظهارداشتند: در پرسيدن هيچ خط قرمزي وجود ندارد جز ادب در پرسيدن، لذا همه اساتيد در كمال اطمينان خاطر روحيه پرسشگري و انتقاد سازنده را حفظ كنند.

ايشان با اشاره به روايات اهل بيت عليهم السلام كه فرمودند: هر كسي دو روزش مساوي باشد مغبون است.

و همچنين سخن رسول مكرم اسلام حضرت محمد (صلوات ا... تعالي عليه و آله) كه اگر روزي بر من بگذرد و در آن روز بر دانش من چيزي اضافه نگردد طلوع خورشيد آن روز بر من مبارك مباد، همه اساتيد ارجمند شركت كننده در اين دوره را به بهره گيري بيشتر از فرصت عمر، به ويژه اين دوره معرفت افزايي، دعوت نمودند.

ايشان اساتيد دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل را بسيار با صفا و متدين دانستندو گفتند: ما معتقديم در پيشبرد اهداف فرهنگي دانشگاه بدون حضور و كمك اساتيد ارجمند، راه به جايي نخواهيم برد، لذا تلاش مي كنيم از ظرفيت هاي موجود در ميان اساتيد دانشگاه استفاده نماييم.

دكتر جواد واثقي اميري رئيس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در جلسه افتتاحيه هفتمين دوره طرح معرفت افزايي اساتيد ضمن تقدير و تشكر از دكتر دهشيري مدرس اين دوره، از استقبال بسيار خوب هيأت علمي تمجيد كردند وگفتند:اميدوارم كه جلسه بسيار خوبي داشته باشيد و ان شاا... دوستان از اين جلسه بهره كافي و وافي را ببريد و تا پايان برنامه، دكتر ضابط پور را همراهي فرماييد.

ايشان افزودند: در ايامي كه دانشگاه هاي ديگر در تعطيلات و سكون هستند، دانشگاه ما، دانشگاه فعالي است همزمان با اين برنامه، دو برنامه ديگر در اين دانشگاه در حال برگزاري است كه يكي از آنها اولين كنفرانس بين المللي علوم و تكنولوژي هاي نوين است كه افتتاحيه اش را با حضور دكتر نجفي نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي داشتيم. كه در حاشيه اين مراسم از يكي از اساتيد برجسته دانشگاه صنعتي نوشيروان پروفسور نجف پور تكريم شد.