نشست رييس دانشگاه با معاونين سيماي مراكز استان هاي شمالي كشور

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۲ کد : ۳۹۳۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۹
نشست رييس دانشگاه با معاونين سيماي مراكز استان هاي شمالي كشور

به گزارش روابط عمومي، نشست رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با معاونين سيماي مراكز استان هاي شمالي ( گلستان، مازندران، گيلان) و مديران روابط عمومي دانشگاه هاي منطقه 2 كشور برگزار شد.

دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در اين نشست با عرض خير مقدم و تشكر و قدرداني از حضور مهمانان به تاريخچه دانشگاه و واقف دورانديش آن سيد حسين فلاح نوشيرواني اشاره كرد و گفت: برگزاري اين گونه جلسات موجب هم افزايي و دستيابي به نتايج تأثيرگذار و تجارب نيكو مي گردد كه اميدوارم مستمر باشد.

دكتر واثقي اميري با اشاره به فعاليت هاي خيرخواهانه زنده ياد سيد حسين فلاح نوشيرواني در زمينه هاي فرهنگ، آموزش، سلامت، حمايت از ايتام و معلولين و ... گفت: اين راه خير همچنان از سوي بازماندگانش ادامه دارد.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با تاكيد بر اين كه نيت خيرخواهانه زنده ياد نوشيرواني نقش مهمي در دستيابي به موفقيت ها، دستاوردها و افتخارات دانشگاه داشته و دارد اظهار داشت: توسعه تفكر خيرخواهانه و وقف در بين آحاد جامعه و به خصوص در زمينه آموزش عالي از مسئوليت هاي مهم روابط عمومي دانشگاه ها و صدا و سيما مي باشد كه نهادينه كردن اين فرهنگ منجر به پيشرفت كشور مي گردد.

وي با اشاره به كمك هاي دفتر مؤسسه مشاركت هاي مردمي دانشگاه گفت: امروز با توجه به تحريم ها و چالش ها، يكي از اركان مهم برون رفت از آن ها، دانشگاه ها و مأموريت هايشان مي باشد كه حمايت مالي خيرين را مي طلبد.

دكتر واثقي اميري در ادامه به دستاورد مهم اخير دانشگاه در نظام رتبه بندي شانگهاي اشاره كرد و گفت: درخشش نام دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در بين 13 دانشگاه برتر ايراني مايه مباهات و افتخارت دانشگاه، شهرستان بابل و كشور است كه موجب خودباوري و عزم ملي مي گردد.

در ادامه محمدي معاون سيماي مركز استان مازندران با تشكر و قدرداني از ميزباني دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت:  دانشگاه مركز توسعه علم و فناوري است و اميدواريم كه با هم افزايي و هم انديشي اميد به آينده را در بين قشر جوان كه در عرصه هاي مختلف علمي، فناوري، پژوهشي و ... فعالند افزايش دهيم.

وي با بيان اين كه در عصر حاضر دانايي و آگاهي نقش مهمي در تصميم سازي دارند اظهار داشت: اين دو مقوله در پيشرفت كشور بسيار تأثيرگذارند و نقش رسانه در آگاهي بخشي بسيار چشمگير است.

معاون سيماي مركز استان مازندران هدف از برگزاري اين نشست را ايجاد هماهنگي و ارتباطات دو سويه براي معرفي ظرفيت هاي علمي، فرهنگي، فناوري، آموزشي و ... دانشگاه اعلام نمود و تاكيد كرد صدا و سيما آمادگي و همكاري لازم را براي معرفي اساتيد و دانشجويان نخبه و مبتكر، مجري كارشناس، مسابقه كتابخواني، معرفي اختراعات تجاري و برند سازي شده، همايش هاي علمي و فرهنگي و ... دارد.

در ادامه هر يك از افراد حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظراتشان پرداختند.