برگزاري پنجمين نشست بصيرتي و گفتمان سازي ويژه كارمندان

۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۸ کد : ۳۹۳۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۲
برگزاري پنجمين نشست بصيرتي و گفتمان سازي ويژه كارمندان

به گزارش روابط عمومي، پنجمين نشست بصيرتي و گفتمان سازي با عنوان « سبك زندگي اسلامي خانواده» از سوي روابط عمومي و بسيج كارمندان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ويژه كارمندان برگزار گرديد.

دكتر ابوالقاسم پور در اين كارگاه به تأثير شبكه هاي اجتماعي بر زندگي انسان ها و خانواده و علت جذابيت آن اشاره كرد و گفت: خلاء هايي در خانواده ها ايجاد شده است كه افراد براي پر كردن آن ها به شبكه هاي اجتماعي پناه برده اند.

وي با تاكيد بر اين كه گوشي هاي موبايل را مركز توجه و تمركز زندگي خود قرار ندهيد گفت: دشمن از سال ها قبل متوجه شده است كه با جنگ و تحريم نمي تواند كشور را از پاي درآورد و موفق به براندازي نظام شود؛ بنابراين به دنبال راهكاري مهم تر و اثربخش تر رفته است تا آن ها را به اهدافشان نزديك تر نمايند و آن شبيخون فرهنگي است كه ابزار مهمش شبكه هاي اجتماعي مي باشد.

دكتر ابوالقاسم پور ضمن بيان اين كه بيشتر برنامه هاي تهاجم فرهنگي متوجه خانم ها به عنوان مادر خانواده و كودكان مي باشد افزود: مادر محور خانواده است و اگر حرمت مادر از بين برود خانواده نيز از بين مي رود و بچه ها به درستي تربيت نمي شوند و همچنين  دشمنان به دنبال اين هستند تا حيا و غيرت را از بين ببرند و از اين طريق برنامه هاي خود را در كشور اجرايي نمايند.

 

گالري تصاوير خبر