رونمایی از دستگاه نوار نقاله خنک‌کننده‌ی سه‌طبقه توسط مؤسسه سامانه‌های هوشمند دی

۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۴ کد : ۳۸۵ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۲
به گزارش روابط عمومی، سامانه‌های هوشمند دی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از دستگاه نوار نقاله خنک‌کننده‌ی سه‌طبقه رونمایی کرد. این محصول با نام تجاری گروه صنعتی یوشیتا و جهت استفاده در کارخانه‌های کیک و کلوچه به بهره‌برداری رسیده است
رونمایی از دستگاه نوار نقاله خنک‌کننده‌ی سه‌طبقه توسط مؤسسه سامانه‌های هوشمند دی

مهندس ابوالفضل امیرکیان معاونت فنی و اجرایی گروه صنعتی یوشیتا پس از رونمایی از این دستگاه و با اشاره به ویژگی‌های فنی دستگاه از قابلیت‌ها و نمونه های استفاده از تولیدات آن مواردی را بیان کردند. در این نوار نقاله خنک‌کن از فن‌های دمنده جهت خنک کردن اجسام استفاده شده که همراه با رادیاتور نیز می‌تواند طراحی و ساخته شود. نقاله آن از پلاستیک فشرده بوده و به‌صورت توری گالوانیزه یا استیل هم قابل‌اجرا می‌باشد اینورتر برای الکتروگیربکس این دستگاه از سیستم‌های کنترلی آن می‌باشد. از مواردی که سیستم خنک‌کن در آن‌ها کاربرد دارد خطوط تولید لنت ترمز بعد از خروج از کوره رنگ، خنک کردن انواع قالب‌های حاوی چسب‌های تزریق شده داغ را می‌توان اشاره کرد.

همچنین مهندس افرا وحیدی شمس معاونت تحقیق و توسعه گروه صنعتی یوشیتا از آمادگی جهت ساخت دستگاه‌های مشابه همچون نوار نقاله مدولار جهت انتقال کالا در خطوط انواع دستگاه بسته‌بندی مانند پرکن پودر و لیبل زنی و خشک‌کن میوه و سبزیجات و دستگاه تسمه نقاله بارگیری اشاره کرد.

در کارخانه‌های مختلف پس از پروسه تولید و بسته‌بندی، بارگیری محصول به داخل ماشین‌های باری و یا چیدمان آن‌ها بر روی یکدیگر در انبارها از دغدغه‌های دیگر صاحبان کارخانه‌های می‌باشد که به کمک دستگاه تسمه نقاله بارگیری این عمل بسیار ساده می‌شود. شیب این دستگاه‌ها قابل رگلاژ و قدرت آن قابل تنظیم است تا به‌سرعت اجسام مختلف را به ارتفاع‌های گوناگون جهت چیدمان در انبار یا ماشین منتقل و یا به‌صورت نوار نقاله دست‌چین جهت مونتاژ کاری در خطوط تولید کارخانه‌های قرار بگیرد.

 ایشان همچنین از آمادگی گروه صنعتی یوشیتا جهت همکاری با سرمایه‌گذاران و کارخانه‌های و کارگاه‌های صنعتی جهت تولید و گسترش استفاده از این محصولات خبر داد.

روابط عمومی دانشگاه تولید این محصولات کاربردی را به پژوهشگران شرکت و مرکز رشد دانشگاه تبریک می گوید. همچنین متقاضیان محصول می توانند از طریق مراجعه به مرکز رشد دانشگاه و یا کانال های ارتباطی زیر برای ثبت درخواست خرید اقدام نمایند:

۰۹۱۱۳۲۵۳۵۱۲

www.Yoshita.co.ir