پيام رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت يوم ا... 22 بهمن

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۵ کد : ۳۸۰۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۵۳
پيام رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت يوم ا... 22 بهمن

به گزارش روابط عمومي، دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت يوم ا... 22 بهمن پيامي صادر نمودند كه متن آن به شرح ذيل مي باشد:

به نام خدا

سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را به هم‌ميهنان سرافراز كشور عزيزمان ايران اسلامي بزرگ تبريك مي‌گويم. به رهبر و پيشواي بزرگ انقلاب آيت‌الله امام روح‌الله موسوي خميني رهبر معظم و معزز انقلاب آيت‌ا... خامنه‌اي و به همه مردان و زناني كه دليرانه با هيولاي بدتركيب استبداد جنگيدند اداي احترام مي‌كنم. سلام و صلوات خداوند بر آنان و ارواح شجاع و دليرشان باد. رويداد بي‌بديل انقلاب اسلامي عرصه بزرگ رويارويي فرشته آزادي با ديو استبداد، حق با باطل، عدالت خواهي با ظلم و ارزش هاي انساني با رفتارهاي ضد بشري بود. سيلي خوردگان زمستان ستم در گستره‌اي به وسعت ايران در سال 1357 در قيامي پرشگوه به جنگ با ديكتاتوري، خفقان، تباهي و بي‌عدالتي برخاستند و با آفرينش صحنه‌هايي پرشور در عرصه ايثار و فداكاري صفحه‌هاي زريني را در كتاب بزرگ تاريخ ميهن ما رقم زدند و نهال عدالت، آزادي و سلطه‌ناپذيري را در پهنه ايران ما كاشتند و با خون خود آبياري‌اش كردند. مردان و زنان انقلابي ما در سال 57 آمده بودند تا ارزش ها و فضيلت‌هاي انساني را در چارچوب دين مبين اسلام زنده كنند. آمده بودند تا جامعه‌اي بر محور اخلاق بنا كنند. آمده بودند تا سياهي تبعيض را با زلال عدالت بشويند و بالاخره آمده بودند تا زيستني انساني اسلامي را تجربه كنند. در سي و نه سالي كه از عمر اين انقلاب بزرگ مي‌گذرد ملت ما حوادث تلخ و شيرين بسياري را تجربه كرده و دستاوردهاي بزرگي هم نصيب ملت ما شده است و ما خوشحال هستيم كه سالگرد اين رويداد بزرگ را به جشن نشسته‌ايم.

علاوه بر جشن سالگرد پيروزي انقلاب، خبر شيرين ديگري اهالي دانشگاه ما را به وجد آورده است. كسب رتبه اول بين دانشگاه‌هاي داخل كشور به انتخاب نظام رتبه‌بندي تايمز دستاورد ارزشمند علمي اهالي دانشگاه در عرصه آموزش و پژوهش است. اينجانب اين موفقيت ارزشمند را به همه تلاشگران اين عرصه صميمانه تبريك مي‌گويم و آرزومند موفقيت‌هاي بيشتري در سايه تلاش همه دست‌اندركاران در آينده مي‌باشم.

با دلي اميدوار به آينده‌اي روشن، بار ديگر سالگرد انقلاب شكوهمند اسلامي ايران را تبريك گفته و از همه مي‌خواهم تا با شركت در راهپيمايي 22 بهمن فرياد استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي را دوباره فرياد كنيم.