برگزاري جلسه حلقه صالحين بسيج اساتيد دانشگاه

۲۷ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۲۲ کد : ۳۷۸۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۱
برگزاري جلسه حلقه صالحين بسيج اساتيد دانشگاه

به گزارش روابط عمومي، جلسه حلقه صالحين بسيج اساتيد دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با موضوع قدس و تصميم اخير ترامپ تشكيل گرديد.

در ابتداي جلسه حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در خصوص راه هاي زياد شدن محبوبيت، عمر و تندرستي در كلام پيامبر(ص) به سخناني از حضرت علي (ع) اشاره كردند كه روزي مردي نزد پيامبر اكرم(ص) آمد و گفت: به من كاري بياموز كه با انجام دادنش، خداوند و آفريدگان مرا دوست بدارند، دارايي­ ام را بيفزايد، تندرستم گرداند، عمرم را طولاني كند و مرا با تو محشور سازد. حضرت فرمودند : شش صفت است كه نيازمند شش صفت ديگر است؛ هرگاه خواستي خداوند دوستت بدارد، از او بترس، هرگاه خواستي آفريدگان دوستت بدارند، به آنان نيكي كن، هرگاه خواستي خداوند دارايي­ ات را بيفزايد زكات بپرداز، هر گاه خواستي خداوند تندرستت گرداند، صدقه بده، هرگاه خواستي خداوند عمرت را طولاني كند صله رحم كن، هرگاه خواستي خداوند تو را با من محشور كند در برابر خداوند سجده طولاني داشته باش.
در ادامه دكتر ضابط پور مسئول كانون بسيج اساتيد دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل مسائل و شبهات راجع به فلسطين را مطرح كرد و اعضاي هيات علمي به تبادل نظر پرداختند؛ به عنوان نمونه در پاسخ به اين مساله كه تا زماني كه ما در داخل ايران فقير داريم چرا بايد به فلسطين و لبنان و... كمك مالي كنيم؟ گفته شده اولا مساله كمك به فلسطين و لبنان و... مساله كمك به فقير نيست؛ بلكه كمك به مظلوم در برابر ظالم است، ثانيا بسياري از كمك­هاي ايران به برخي از ستمديدگان از كمك­هاي داوطلبانه مردم است، ثالثا كمك مالي ايران از بودجه رفاهي، بهداشتي و... مردم نيست بلكه بخشي از بودجه دفاعي كشور براي تامين امنيت كشور و مصونيت مرزهاي ايران است.