نشست صميمانه اعضاي هيأت رييسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي دانشكده مهندسي شيمي

۱۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۲۲ کد : ۳۷۷۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۰
نشست صميمانه اعضاي هيأت رييسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي دانشكده مهندسي شيمي

به گزارش روابط عمومي، نشست صميمانه اعضاي هيأت رييسه دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با اعضاي هيأت علمي دانشكده مهندسي شيمي برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه دكتر غلامرضا باكري رييس دانشكده مهندسي شيمي ضمن تشكر از رييس دانشگاه و اعضاي هيأت رييسه به جهت قبول دعوت و با قدرداني از حضور اعضاي هيأت علمي دانشكده گفت: مشكل اصلي دانشكده با توجه به اين كه فضاي فيزيكي مستقل ندارد، پراكندگي، مسئله تامين فضاي اتاق و آزمايشگاه ها مي باشد.

در ادامه مديران گروه ها و هر يك از اعضاي حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات و پيشنهاداتشان پرداختند.

در ادامه دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ضمن تشكر و قدرداني از فعاليت هاي اعضاي هيات علمي دانشكده گفت: برگزاري چنين نشست ها، فرصت مغتنمي براي بهره مندي از پيشنهادات و راهكارها مي باشد.

دكتر واثقي اميري ضمن بيان اين كه مشكلات وجود دارد و اولويت بندي مشكلات مهم است اظهار داشت: ما انتظار داريم تا همه اعضا با توجه به پتانسيل ها، توانمندي ها و محدوديت هاي موجود، دانشگاه را در حل مشكلات ياري نمايند و علاوه بر آن نسبت به نقد روش ها و پيگيري مطالبات نيز فعال باشند.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با تاكيد بر اين كه همواره اولويت بندي مشكلات در كاهش آن تاثير بسزايي دارد اظهار داشت: عمده ي مسايل مربوط به كمبود فضاي فيزيكي است و از راهكارهاي حل آن، توسعه فضا و استفاده مشترك به خصوص از فضاي آزمايشگاه ها مي باشد كه دانشگاه به طور جدي در توسعه فضاي فيزيكي فعال بوده و گشايش زيادي در فضاي فيزيكي مورد بهره برداري ايجاد نموده است؛ اما در مورد استفاده مشترك از فضاي موجود بالاخص آزمايشگاه، دانشكده و اعضاي هيات علمي بايد جديت داشته و همكاري لازم را داشته باشند.

رييس شوراي فرهنگي دانشگاه عدم تفكيك خودي و غير خودي در زمينه هاي مختلف ترفيع، ارتقاء، جذب، تبديل وضعيت، تخصيص بودجه و مديريت بر اساس مشاركت عمومي و  بهره مندي از خرد جمعي در تصميم گيري ها و تصميم سازي ها، توسعه فضاي فيزيكي، تدوين شيوه نامه براي تعيين اولويت ها، تخصيص اعتبار براي خريد تجهيزات آزمايشگاهي و ... را از جمله سياست هاي دانشگاه عنوان كرد و گفت: دانشگاه متعلق به همه است، همه اعضاء نگاه مسئولانه به مسايل داشته باشند، راهكار ارائه دهند و جايگاه دانشگاه را ارتقاء ببخشند.