نشست اعضاي شوراي اسلامي شهر بابل با هيأت رييسه دانشگاه و تقدير از دانشمندان يك درصد برتر جهان

۲۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۰ کد : ۳۷۶۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۱
نشست اعضاي شوراي اسلامي شهر بابل با هيأت رييسه دانشگاه و تقدير از دانشمندان يك درصد برتر جهان

به گزارش روابط عمومي، اعضاي شوراي اسلامي شهر بابل به همراه شهردار، در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل حضور يافتند و طي نشستي با هيأت رييسه دانشگاه، در پايان از دانشمندان يك درصد برتر جهان تجليل كردند.

دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در اين نشست با عرض خيرمقدم و تشكر و قدرداني از نگاه ويژه اعضاي شورا به دانشگاه گفت: اين دانشگاه متعلق به شخص خاصي نيست؛ بلكه افتخارات و دستاوردهاي آن در راستاي حل معضلات و مشكلات كل منطقه، كشور و حتي دنيا مي باشد.

دكتر واثقي اميري گفت: دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل دو خصيصه بارز و تا حدودي منحصر به فرد دارد كه همواره باعث مي شوند كه نامش بر تارك آموزش عالي كشور و جهان بدرخشد؛ خصيصه نخست، تأسيس اين دانشگاه توسط خيري دورانديش به نام سيد حسين فلاح نوشيرواني است كه به تأسي از نيت خيرخواهانه آن مرحوم، مردم خيرانديش شهرستان بابل ادامه دهنده راه آن زنده ياد در زمينه هاي مختلف آموزش، سلامت، پژوهش، مسايل فرهنگي و ...هستند و ويژگي دوم منابع انساني فعال، توانمند، متعهد و متحد اين دانشگاه است كه همواره با مساعي ارزشمندشان براي دانشگاه افتخارآفريني مي كنند و همواره جايگاه دانشگاه را در رتبه بندي هاي ملي و جهاني ارتقا مي بخشند كه كسب رتبه نخست در بين دانشگاه هاي كشور و رتبه هاي برتر در سطح جهان گواه اين مدعا مي باشد.

در ادامه رجب ملائي رييسي، رييس شوراي اسلامي شهر بابل گفت: دانشگاه صنعتي نوشيرواني مايه مباهات و از افتخارات شهرستان بابل مي باشد.

وي افزود: شهرستان دانشمند پرور بابل به خود مي بالد كه 3 نفر از دانشمندان يك درصد برتر جهان از اين شهرستان مي باشند و شوراي شهر در راستاي اعتلاي علمي و تامين امكانات رفاهي و آموزشي تا جايي كه امكان پذير است از هيچ كمكي دريغ نمي كند و همواره آماده همكاري و مساعدت مي باشد.

گفتني است در ادامه هريك از اعضا به ارائه نقطه نظراتشان پرداختند و جلسه با تقدير از دانشمندان يك درصد برتر جهان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل؛ آقايان دكتر داوود دوميري گنجي، دكتر مفيد گرجي و دكتر محسن شيخ الاسلامي به پايان رسيد.