نشست صميمانه اعضاي هيأت رييسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي دانشكده علوم پايه

۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۷ کد : ۳۷۵۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۱
نشست صميمانه اعضاي هيأت رييسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي دانشكده علوم پايه

به گزارش روابط عمومي، نشست صميمانه اعضاي هيأت رييسه دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با اعضاي هيأت علمي دانشكده علوم پايه در تاريخ 96/9/20  ساعت 10 صبح با تلاوت كلام ا... مجيد در دفتر رييس دانشكده برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه دكتر عزيزا... باباخاني، رياست دانشكده، ضمن تشكر و قدرداني از حسن استقبال از دعوت دانشكده، به ارائه گزارشي از تعداد دانشجويان مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد پرداخت و گفت: چون نقش اصلي اين دانشكده در حيطه آموزش مختص دانشجويان ورودي جديد حداقل در سه نيمسال تحصيلي است ضرورت دارد دانشگاه نگاه ويژه اي به آن در زمينه امكانات و فضاي آموزشي داشته باشد تا دانشكده علوم پايه بتواند دانشجويان مستعد و موفقي را تحويل دانشكده هاي دانشگاه دهد.

در ادامه مديران گروه ها و اعضاي هيات علمي دانشكده علوم پايه به ارائه نقطه نظراتشان در زمينه هاي مختلف آموزشي، پژوهشي و فرهنگي پرداختند.

سپس دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ضمن بيان اهميت برگزاري اين گونه نشست ها گفت: يكي از سياست هاي مهم دانشگاه بهره مندي از خرد جمعي است و مطمئنا برگزاري چنين جلساتي در برنامه ريزي راهبردي و تعيين اولويت ها نقش سازنده اي دارد.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با اشاره به كمبود اعتبارات و فضاي فيزيكي دانشگاه گفت: مشكلات در هر مجموعه و سيستمي وجود دارد، اما اين كمبودها نبايد اعضا را از اهدافشان دور نمايد؛ بلكه همه نسبت به تعيين اولويت ها و انتخاب راهكار مناسب كوشش نمايند، مأموريت ها و سياست هاي مجموعه را بشناسند و با اتحاد و همدلي در راستاي حل مشكلات تلاش كنند و دانشگاه نيز خود را متعهد به حل مشكلات و بررسي مسائل مطروحه در جلسه مي داند.

در ادامه معاونين آموزشي، پژوهشي و فرهنگي به بيان سياست ها و مسائل جاري در حوزه هاي خود پرداختند و جلسه با ذكر صلوات به پايان رسيد.