جشن پيروزي جبهه مقاومت برگزار شد

۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۸ کد : ۳۷۵۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۶
جشن پيروزي جبهه مقاومت برگزار شد

به گزارش روابط عمومي، از سوي كانون عفاف و حجاب، ريحانه و ايثار دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل مراسمي با عنوان جشن پيروزي جبهه مقاومت برگزار شد.

در اين مراسم رضا آزادي كناري فرماندار اسبق شهرستان نكا و مشاور فرمانده سپاه استان مازندران كه در جبهه حق عليه باطل در سوريه مسئوليت اطلاعات عمليات گروه ها  را بر عهده داشت حضور داشت.

رضا آزادي كناري مشاور فرمانده سپاه استان مازندران ضمن بيان گوشه اي از خاطراتش در دفاع از مردم مظلوم سوريه اظهار داشت: در كشورهاي پيشرفته اسلام روز به روز در حال رشد و گسترش است و كشورهاي غربي براي اين كه جلوي اين پيشرفت و تكامل را بگيرند، به اسلام ستيزي روي آوردند.

وي گفت: غربي ها تلاش مي كنند تا اسلام را به گونه اي وارنه به مردم معرفي كنند.

مشاور فرمانده سپاه استان مازندران تاكيد كرد: يكي از راه هاي جلوگيري از انتشار اسلام در جهان ايجاد جنگ و خونريزي در كشور هاي اسلامي است تا اين دين مبين را ديني خشن و سفاك معرفي كنند كه نمونه آن را در عراق، سوريه، يمن و ... مي بينيد و بنابراين گروهك هايي همچون داعش، النصره و ... را به وجود آوردند تا به اين اهداف خود دست يابند.

وي با اشاره به آيه  60 سوره مباركه انفال كه خداوند متعال فرمودند: «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ﴿60
هر نيرويي در قدرت داريد، براي مقابله با آنها [دشمنان‌]، آماده سازيد! و )همچنين) اسبهاي ورزيده (براي ميدان نبرد)، تا به وسيله آن، دشمن خدا و دشمن خويش را بترسانيد! و (همچنين) گروه ديگري غير از اينها را، كه شما نمي‌شناسيد و خدا آنها را مي‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقويت بنيه دفاعي اسلام) انفاق كنيد، بطور كامل به شما بازگردانده مي‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!» اظهار داشت: ما بايد از هر جهت خودمان را قوي كنيم، اگر دشمن در ما احساس ضعف كنيد به ما حمله مي كند.

گفتني است اين جشن با برپايي جلسه پرسش و پاسخ با دو فرد تازه مسلمان شده دانماركي و آمريكايي و قرعه كشي كمك هزينه سفر به مشهد مقدس پايان يافت.