تشكيل جلسه هماهنگي برگزاري 'سومين كنفرانس ملي انتقال حرارت و جرم' در دانشگاه

۲۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵ کد : ۳۷۳۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۱
تشكيل جلسه هماهنگي برگزاري 'سومين كنفرانس ملي انتقال حرارت و جرم' در دانشگاه

به گزارش روابط عمومي، سومين كنفرانس انتقال حرارت و جرم ايران در تاريخ 1 و 2 آذرماه 96 به ميزباني دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار مي گردد و جلسه هماهنگي برگزاري آن با حضور رييس دانشگاه برگزار شد.

در اين جلسه نخست دكتر موسي فرهادي دبير علمي كنفرانس به ارائه گزارشي از نحوه پيشبرد امور پرداخت و گفت: حدود 300 مقاله در مرحله اول به دبيرخانه فرستاده شد كه از اين تعداد، 244 مقاله پذيرش نهايي گرديد.

دكتر فرهادي با بيان اين كه سعي كرديم تا نهايت صرفه جويي در هزينه ها را داشته باشيم به درخواست ها و اولويت هاي مورد نياز اشاره كرد و گفت: اميدوارم با همكاري و هماهنگي همه واحد ها بتوانيم در برگزاري اين كنفرانس موفق عمل كنيم.

در ادامه دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: استقبال از كنفرانس ها و حمايت و پشتيباني در برگزاري آن ها وظيفه دانشگاه هاست.

دكتر واثقي اميري تاكيد كرد: بايد تلاش شود تا كنفرانس ها به نحو احسن برگزار شود؛ زيرا نحوه برگزاري آن به نوعي معرف شأن، اعتبار و جايگاه دانشگاه ميزبان است.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با بيان اين كه كنفرانس هايي كه تا كنون در دانشگاه برگزار شده است به حمد ا... موفق بوده است و مورد رضايت شركت كنندگان واقع شده است اظهار داشت: در برگزاري اين قبيل برنامه ها، افراد بايد آستانه تحمل خود را بالا ببرند، حجم بالاي امور نبايد منجر به ضعف عملكرد گردد، برنامه ريزي دقيق و شرح وظايف صورت گيرد و براي اجرايي شدن برنامه ها متوليان مشخص با ظرفيت و توانمندي بالا تعيين گردد.

سپس اعضاي حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظراتشان پرداختند.