دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ميزبان دومين المپياد ملي مهندسي صنايع

۲۵ تیر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۱ کد : ۳۶۳۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۲
دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ميزبان دومين المپياد ملي مهندسي صنايع

به گزارش روابط عمومي، دومين المپياد ملي مهندسي صنايع، 7 شهريور ماه سال جاري در زمينه‌هاي بهينه‌سازي و مديريت كسب ‌و كار در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار مي‌شود.

مطابق با سند چشم‌انداز 20 ساله كشور و نيز برنامه‌ پنج ساله‌ پنجم توسعه كشور، نقش دانشگاه‌ها در توليد علم بيش از پيش در نظر گرفته شده است، از همين رو برگزاري المپياد در سطح كشور مي‌تواند كمك بسزايي به آن كند. اما آنچه كه مهم است حضور صنعتگران و كارآفرينان بزرگ كشور در دانشگاه‌ها مي‌باشد.

يكي از نقاط ضعفي كه شاهد آن هستيم فاصله روز افزون ميان صنعت و دانشگاه است. در اين المپياد سعي مي شود همانند دوره گذشته با طراحي سوال از مشكلات صنعت كشور، دانشجويان از سوالات آكادميك و تئوري به سمت سوالات كاربردي سوق داده شوند.

بدون شك اين مسير با حضور كارآفرينان و صنعت‌گران برتر كشور بهتر نشان داده خواهد شد. در اين المپياد ايده‌ها و نفرات برتر معرفي مي شوند تا از نيروهاي خبره در صنعت كشور بهره گرفته شود.

هدف از برگزاري اين المپياد، ارتقاي روحيه كارآفريني در دانشجويان و سنجش دانش مهندسي آنان به منظور ارزيابي قابليت‌هاي دانشجويان مهندسي صنايع در ارائه ايده‌هاي سود محور به يك كسب و كار فعال و موفق، ارزيابي توانمندي آن‌ها به منظور پياده‌سازي ابزارها و تكنيك‌هاي بهبود مستمر در سازمان‌ها و همچنين مدل‌سازي سيستم‌هاي توليدي و حل مسائل روز دنيا و صنعت كشور است.

از جامعه‌ي مهندسي صنايع كشور و تمامي كارآفرينان و مديران عامل شركت‌هاي كشور جهت حمايت از اين رويداد بزرگ دعوت به عمل مي آيد.

زمان ثبت‌نام در اين المپياد از اول تير آغاز شده است و علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به وب‌سايت www.ieolympiad.com مراجعه كنند و براي ثبت‌نام اقدام نمايند.