برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید امینیان کارمندان دانشگاه

۱۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۳ کد : ۳۶۲ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۹۵
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید امینیان کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور ریاست دانشگاه، معاون اداری مالی، فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان بابل و جمعی از کارکنان بسیجی در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.
برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید امینیان کارمندان دانشگاه

سرهنگ امید علی نیا فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان بابل با قدردانی از ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از ایشان به عنوان چهره ای خوشنام و ارزشی و مدیری توانمند در سطح ملی یاد کرد و اظهار داشت: نگاه جهادی، بسیجی و بصیرت بالای ایشان یکی از شاخصه های اصلی در افتخارآفرینی ها و موفقیت های مجموعه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل است.

سرهنگ علی نیا با بیان این که حضرت امام (ره) با دو گروه شرق و غرب که معادلات جهانی را تغییر می دادند مبارزه نمود و هیمنه جهانی را شکست و نظام را به پیروزی رساند به جمله تاریخی آن حضرت اشاره کرد که فرمودند: سربازان من در گهواره ها هستند. که به حق هم این اتفاق افتاد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن انواع توطئه ها را به کار برد و 8 سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل نمود؛ اما نظام با رشادت ها و روحیه جهادی جوانان و رهبری امام (ره) پیروز شد.

فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان بابل با قدردانی از زحمات حسین علیزاده در مدت 12 سال تصدی فرماندهی پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، از قبول مسئولیت هادی باباعلی زاده امیری تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از حضور حضار گفت: همه ی ما باید در راستای ارتقای نظام اسلامی فعالیت کنیم و اصلی ترین نقش و ماموریت دانشگاه در کنار فعالیت های آموزشی و فرهنگی، رشد و تولید علم، انجام فعالیت های پژوهشی کاربردی، مهارت آفرینی و کارآفرینی است که به حمدالله در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با همت همه ارکان مجموعه اعم از دانشجویان، اساتید و کارمندان، فعالیت های خوبی در سطح ملی و بین المللی صورت گرفت.

دکتر واثقی امیری نیز از فعالیت های حسین علیزاده تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: بسیج یک اسم نیست؛ بلکه یک فرهنگ است. باید سعی شود تا هم افزایی ها و هماهنگی ها بین ارکان مجموعه بیشتر شود و دستگاه از برنامه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... مورد پیش بینی بسیج همواره پشتیبانی می کند و جابجایی ها و انتقال پست امری طبیعی است، اما وظایف تغییر نمی کند و از همدلی و هم افزایی و صمیمیت بین ارکان مجموعه  علاوه بر افراد، کل مجموعه بهره می برد.

گفتنی است این جلسه با اهدای حکم به هادی باباعلی زاده و قدردانی از آقای حسین علیزاده پایان یافت.


( ۱۰ )