پيام رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت روز قدس

۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۱ کد : ۳۶۱۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۴
پيام رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت روز قدس

به گزارش روابط عمومي، دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت روز قدس پيامي صادر نمودند كه متن آن به شرح ذيل مي باشد:

به نام خداي رحمان و رحيم

جهالت، جمود، تهجر و عصبيتِ منطق گريزِ داعش در كنار نيرنگ، مردم‌فريبي و زياده‌خواهي كشورهاي استكباري دو تيغه يك قيچي هستند كه ريسمان حيات ملت‌هاي مسلمان منطقه را تهديد مي‌كند. از روزگار تولد اسرائيل; اين فرزند نامشروع استعمار، مردم منطقه در زندان جنگ و ستيز گرفتار آمدند و هيچ نور اميدي در افق رنج و درد مردم اين منطقه سوسو نمي‌زند. فلسطينيان صاحبان اصلي سرزميني كه امروز به نام اسرائيل خوانده مي‌شود دهها سال است كه آتش برافروخته از سوي اسرائيل را بر سر و روي خود تحمل مي‌كنند و دنيا لب فرو بسته بر اين همه ظلم و آوارگيِ اين ملتِ محروم از كنار آن مي‌گذرد. در كنار همه اينها چند سالي است كه مردم منطقه درگير رنج بزرگ ديگري هستند. كشتار وحشيانه و نابودي حيات انسانها محصول كارگاهي است كه داعش بر پايه جهل و جمود و برداشت نادرست خود از اسلام بنا كرده است و هر روز در گوشه اي از اين منطقه محصولي جديد از كارگاه آدمكشي خويش را به نمايش مي‌گذارد. همين دو هفته پيش بود كه عناصر مسخ شده داعش به حرم امام و مجلس شوراي اسلامي يورش بردند تا ملت ما را نيز از آتش‌افروزي‌هاي خود بي‌نصيب نسازند. موشك باران مقتدرانه پايگاه داعش در ديرالزور سوريه پيام آشتي‌ناپذيري نظام ما با تفكر غير انساني و غير اسلامي داعش بود.

اكنون در آستانه آخرين جمعه ماه مبارك رمضان قرار داريم. روزي به يادگار مانده از امام خميني(ره) كه آن را روز جهاني قدس ناميد. به نام انسانيت و به حرمت مسلمان بودن موظف به دفاع ازمظلومان و مبارزه با ظالمان هستيم، پس همه با هم روز جمعه دوم تيرماه 1396 به خيابان‌ها مي‌آييم تا بار ديگر حمايت خود از مردم فلسطين را اعلام نماييم و از جهانيان بخواهيم كه حق آنان را در داشتن يك كشور كه حق بديهي همه ملت‌هاست به رسميت بشناسند.