مراسم توديع و معارفه معاون فرهنگي اجتماعي دانشگاه برگزار شد

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۷ کد : ۳۶۱۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۳
مراسم توديع و معارفه معاون فرهنگي اجتماعي دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومي، مراسم توديع و معارفه معاون فرهنگي اجتماعي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در دفتر رييس برگزار گرديد.

دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با عرض خير مقدم، آرزوي قبولي طاعات و عبادات و تشكر از زحمات دلسوزانه دكتر ابوالفضل رنجبر نوعي در مدت تصدي معاونت فرهنگي و اجتماعي و قدرداني از دكتر حميد رضا محمدي دانيالي به جهت قبول مسئوليت گفت: فرهنگ اصلي ترين پارامتر در ساز و كار يك جامعه است.

دكتر واثقي اميري همچنين با تشكر و قدرداني از زحمات كاركنان حوزه معاونت فرهنگي اجتماعي اظهار داشت: اين حوزه در واقع متولي عمده ي مسايل فرهنگي دانشگاه است و در عين اين كه جايگاه بسيار حساسي است، فعاليت در اين حوزه جزء افتخار محسوب مي شود و مي تواند تأثيرات ماندگاري داشته باشد.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: به دليل تنوع مسايل و خواسته هاي فرهنگي، تاثيرگذاري عميق، توانمندي و پتانسيل بالاي دانشجوياني كه در انجمن ها، كانون و تشكل ها فعاليت مي كنند، مديريت و فعاليت در اين حوزه بايد همراه با سعه صدر، تصميم گيري هاي به جا و شايسته و ... باشد.

دكتر واثقي اميري با آرزوي توفيق روزافزون براي دكتر ابوالفضل رنجبر نوعي گفت: قطعا اين فرصت مطالعاتي، سبب ارتقاي كيفي امور پژوهشي دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر خواهد شد.

در ادامه دكتر ابوالفضل رنجبر نوعي معاون سابق فرهنگي اجتماعي دانشگاه ضمن آرزوي توفيق براي دكتر محمدي دانيالي از حمايت هاي همه جانبه رييس دانشگاه و تلاش و زحمات بي دريغ كاركنان حوزه معاونت تشكر و قدرداني نمود.

سپس دكتر حميد رضا محمدي دانيالي با آرزوي قبولي طاعات و عبادات و تشكر و قدرداني از حسن اعتماد رياست دانشگاه گفت: فرهنگ در همه ي حوزه هاي زندگي ما ساري و جاري است و اميدوارم كه بتوانيم با همكاري كاركنان، مدير فرهنگي و حمايت هاي رياست دانشگاه، فضاي با نشاط علمي، فرهنگي، سياسي، اجتماعي را در دانشگاه فراهم سازيم و آن گونه كه رضاي خداوند متعال است عمل نماييم.

گفتني است در پايان اين مراسم از زحمات دكتر رنجبر نوعي تشكر و قدرداني به عمل آمد و حكم معاونت فرهنگي و اجتماعي به دكتر حميدرضا محمدي دانيالي اعطاء شد.