پيام رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۰ کد : ۳۵۹۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۹
پيام رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري

به گزارش روابط عمومي، دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراي شهر و روستا، پيامي صادر نمودند كه متن آن به شرح ذيل مي باشد:

بسمه تعالي

انتخابات نمادِ روشن مشاركت جمهور مردم در تعيينِ سرنوشتِ خويش و مظهر بي‌بديلِ مردم‌سالاري در كشورهاست. جمهوريت در نظام ما بر مدار اعتقادات ديني ما مي‌چرخد و به تعبيري ديگر جمهوريت و اسلاميت دوشادوشِ هم در جاده بي‌انتهاي زمان راه مي‌سپارند تا چهره مردم‌سالاري ديني را در دنياي كنوني به تصوير كشند.

انتخابات از جهاتِ مختلفي مي‌تواند مورد ارزيابي و تحليل قرار گيرد. بر اساس قانون اساسي كشور ما انتخاب كردن حق هر كس است. انتخابات حسِ مشاركت در تعيين سرنوشت كشور را در فرد زنده مي‌كند و اين امر به نوبه خود حس مسئوليت‌پذيري را تقويت مي‌نمايد. صحنهِ انتخابات، گردهم‌آيي بزرگ مردم براي يك امر ملي است. اين اجتماع بزرگ بر سر يك هدف مشترك، زمينه‌ساز وحدت و يكپارچگي ملي است. بي‌ترديد اين يكپارچگي مي‌تواند اثرات مثبتي در عرصه بين‌المللي نيز داشته باشد.

جمعه آينده 29 ارديبهشت همه ما در برابر آزمون بزرگي قرارخواهيم گرفت، چه، انتخاب رئيس دوازدهمين دولت و نيز اعضاي شوراي شهر و روستا با راي و نظر مردم كشور ما رقم خواهد خورد. مصالح كشور و منافع ملي ما ايجاب مي‌كند كه همه ما در اين عرصه حضور داشته باشيم و با مشاركت فعال خود بر شكوه اين رويداد بزرگ بيفزاييم. مردم سالاري ديني به ما مي‌گويد كه در عين اختلافِ نظر مي‌توان در كنار هم و در داخل يك كشور زندگي نمود. در روز انتخابات نيز هر كس به نامزد مورد نظر خود راي خواهد داد. آراي مردم به تعبير مقام معظم رهبري حق‌الناس است و هر كس كه از صندوق‌هاي اخذ رأي بيرون آيد رئيس جمهور همه خواهد بود.

اينجانب با درود به ارواحِ طيبه شهيدانِ پاكباز اين مرز و بوم و با سلام بر روحِ بزرگِ بنيانگذار جمهوري اسلامي و آرزوي سلامتي براي رهبر معظم انقلاب، از همه مردان و زنان شرافتمند ميهن عزيز اسلامي بالاخص دانشجويان عزيز، كارمندان شريف و اعضاي محترم هيأت علمي مي‌خواهم تا با شركت خود در انتخابات و انتخاب رئيس جمهور و اعضاي شوراي شهر و روستا، برگِ زرينِ ديگري را در تاريخ كشور ما به ثبت برسانند تا آفتاب اقتدار و عظمت كشور ما درخشان تر از گذشته در سپهر سياست جهاني بدرخشد. از خداي رحمان و رحيم مي‌خواهم تا ملت ما در انجام اين كار بزرگ ياور مددكار باشد.