بايد تلاش كنيم تا زمينه ساز تعجيل در ظهور امام زمان (عج) باشيم

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۹ کد : ۳۵۸۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۳
بايد تلاش كنيم تا زمينه ساز تعجيل در ظهور امام زمان (عج) باشيم

به گزارش روابط عمومي، حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل بين الصلاتين ظهر و عصر در مسجدالرسول (ص) دانشگاه با عرض تبريك ميلاد سراسر نور حضرت مهدي موعود (عج) گفت: يكي از كاربردي ترين و اصلي ترين پرسش ها در خصوص ظهور امام عصر(عج) اين است كه نقش ما انسان ها براي زمينه سازي ظهور آن حضرت چيست و اگر به پاسخ آن برسيم نوع نگاه و سبك زندگي ما تغيير خواهد كرد.

وي با بيان اين كه همه اديان به اصل ظهور منجي عالم بشريت اعتقاد دارند اظهار داشت: مردم در زمينه سازي ظهور حضرت مهدي موعود (عج) تاثيرگذار هستند؛ براي ين كه در طول تاريخ هر جا كه انسان ها بصيرت نداشتند و در ميدان حضور نيافتند به دين و ائمه هدي ضربه وارد شد؛ مانند واقعه كربلا، 25 سال خانه نشيني امام علي (ع) و ...

حجت الاسلام و المسلمين حسيني گفت: طبق اعتقادات ديني ما اصل بعضي چيزها را، انسان نمي تواند تغيير دهد؛ اما مي تواند باعث تعجيل يا تاخير در وقوع آن شود مانند مرگ كه انسان با صدقه، صله ي رحم، خوش خلقي، احترام به والدين و استاد و ... مي تواند باعث تاخير در وقوع آن شود و بالعكس.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با اشاره به سخن حضرت امام علي (ع)  كه فرمودند: «اگر دينت را تابع دنيايت كنى، دين و دنيايت، هر دو را از بين برده‏ اى و در آخرت از زيانكاران خواهى بود، اما اگر دنياى خود را تابع دينت كنى دين و دنيايت، هر دو را به دست آورده‏ اى و در آخرت از رستگاران خواهى بود.» در خصوص انتخابات اظهار داشت: ما هر گونه نگاه يا گرايش سياسي اي كه داريم بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه انتخاب ما مي تواند زمينه ساز تعجيل يا تاخير در ظهور امام زمان (عج) باشد.