مراسم تجليل از جانبازان دانشگاه برگزار گرديد

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۵ کد : ۳۵۷۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۵
مراسم تجليل از جانبازان دانشگاه برگزار گرديد

به گزارش روابط عمومي، به مناسبت گراميداشت خجسته ميلاد قمر بني هاشم حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز، مراسم تجليل از جانبازان با حضور جانبازان و ايثارگران دانشگاه برگزار شد.

دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در اين مراسم ضمن عرض تبريك ميلاد با سعادت سيد و سالار شهيدان حضرت ابا عبدا... الحسين (ع) و همچنين ميلاد سراسر نور قمر بني هاشم حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز گفت: جانبازان اسوه وفاداري و ايثار هستند.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل  گفت: شما عزيزان در بحراني ترين مقطع زماني كشور، به نداي رهبر خود لبيك گفتيد و دست از جان، مال و خانواده خود شسته، احساس مسئوليت كرديد و در سنگر جهاد تا پاي جان پيش رفتيد و نتيجه اين اقدام فداكارانه و ايثارگرانه شما جامعه اسلامي ايران مي باشد كه در نوع خود بي نظير است.

وي افزود: انجام وظايف به مقتضاي زمان و مكان متفاوت است و همه ما موظفيم تا به لحاظ ديني و قانوني در انجام امور دقيق باشيم.

دكتر واثقي اميري گفت: ما امنيت، پيشرفت و توسعه در كشور را مديون فداكاري هاي شما هستيم و شما كه با خداوند متعال معامله كرده ايد مسئوليت تان سنگين تر است؛ زيرا امروز الگو براي جوانان هستيد.

دكتر واثقي اميري گفت: بر مسئولان جامعه فرض است كه در چارچوب قانون از شما حمايت كنند و بر همه واجب است كه قدردان فداكاري شما عزيزان باشند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين رمضاني معاون دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با تبريك اعياد شعبانيه و روز جانباز گفت: از خداوند متعال مي خواهيم كه ما را پاسدار خون شهدا و قدردان ايثار و فداكاري هاي جانبازان و رزمندگان قرار دهد.

گفتني است در پايان با اهداي هدايايي، از جانبازان دانشگاه تجليل به عمل آمد.