برگزاري مراسم آغاز سال كاري

۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۱ کد : ۳۵۶۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۷
برگزاري مراسم آغاز سال كاري

به گزارش روابط عمومي، مراسم آغاز سال كاري با حضور اساتيد و كارمندان در سالن آمفي تئاتر زنده ياد نوشيرواني برگزار گرديد.
دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه در اين مراسم ضمن عرض خيرمقدم و تبريك سال نو به خانواده دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: بهار فصل شكوفايي و شادابي است و ما نيز بايد با تأسي از طبيعت و فارغ از هر گونه مشكلات و فراز و نشيب ها، با عزم و اراده اي راسخ و با برنامه ريزي مشخص در راستاي دسترسي به اهداف و اعتلاي نظام جمهوري اسلامي و زندگي شخصي و اجتماعي خود قدم برداريم.

دكتر واثقي اميري گفت: ايام عيد يادآور اين است كه زمان، بسيار با سرعت مي گذرد و دنيا محل گذر است، بايد تلاش كنيم كه از فرصت ها و زمان استفاده بهينه كنيم.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گزارشي از عملكرد دانشگاه در سال 95 ارائه نمود و اظهار داشت: بحمدا... سال 95 سال نسبتا موفقي بود، انضباط مالي خوبي داشتيم، به كليه تعهدات رفاهي جامه ي عمل پوشانده شد، احكام كاركنان ادواري صادر شد، ساختمان كلاس ها به پايان رسيد، پروژه احداث سالن ورزشي دانشگاه با كمك مشاركت هاي مردمي شروع به كار نمود، آزمون استخدامي برگزار نموديم، همچنين دانشگاه در زمينه هاي آموزشي و پژوهشي به افتخارات ارزشمندي دست يافت كه كسب رتبه 11 در بين دانشگاه هاي كشور، حائز رتبه اول در زمينه قبولي آزمون كارشناسي ارشد، قرار گرفتن در رديف دانشگاه هاي سطح 2 كشور و ... پاره اي از آن مي باشد.

دكتر واثقي اميري همچنين به رويكردهاي دانشگاه در سال 96 اشاره كرد كه شامل موارد ذيل مي باشد: تدوين برنامه اي مشخص براي ايفاي نقش دانشگاه در راستاي دستيابي به اهداف شعار سال، استمرار انضباط مالي، اعتلاي وضعيت علمي بالاخص در حوزه ي آموزش و ارتقاي سطح كيفي آن، توسعه خريد تجهيزات آزمايشگاهي؛ به خصوص در حوزه آموزشي و پيش بيني اعتبار مناسب براي آن، بهره برداري از ساختمان كلاس ها و سالن ورزشي، ايجاد زمين چمن مصنوعي فوتسال در خوابگاه ها و ...

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با تبريك سال نو  و با اشاره به شعار سال 96؛ اقتصاد مقاومتي؛ توليد و اشتغال ابراز اميدواري نمود كه با برنامه ريزي درست بتوانيم سهم دانشگاه را در اين زمينه ادا كنيم.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري كه اگر حول محور اسلام باشيم و با هم اتحاد و همدلي داشته باشيم هيچ مشكل لاينحلي در كشور به وجود نمي آيد گفت: امام علي (ع) فرمودند: اگر دينت را تابع دنيايت كنى، دين و دنيايت، هر دو را از بين برده‏ اى و در آخرت از زيانكاران خواهى بود، اما اگر دنياى خود را تابع دينت كنى، دين و دنيايت هر دو را به دست آورده‏ اى و در آخرت از رستگاران خواهى بود.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني توصيه كرد: در سال جديد، توجه به نظم و انضباط، اخلاق و خانواده، همسر و تربيت فرزندان را بيش از پيش در سرلوحه كار خود قرار دهيم، خودمحاسبه اي داشته باشيم؛ به اخلاق، روحيات و خلقيات خود توجه كنيم ودر راستاي ارتقاي آن تلاش كنيم.

 وي در پايان با بيان اين كه انتخابات را در پيش داريم تاكيد كرد: همه بايد مراقبت كنيم تا اخلاق و قانون رعايت شود، فضاي دانشگاه تبديل به خانه
احزاب نشود و به انتخابات به عنوان يك تكليف شرعي نگاه كنيم.