پيام تبريك رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت عيد نوروز

۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۳ کد : ۳۵۵۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۶
پيام تبريك رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت عيد نوروز

به گزارش روابط عمومي، دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت حلول سال نو و عيد نوروز، پيامي صادر نموده اند كه متن آن به شرح ذيل مي باشد:

به نام خداي هستي‌بخش

قطار بي‌توقف زمان با سرعتي وصف ناشدني به پيش مي‌رود و مناظر زشت و زيباي اين مسيرِ ناگزير را در برابر چشمان حيرت‌زده مسافرانش به نمايش در مي‌آورد. بهاران و پاييزهاي بسياري از مقابل ديدگان ما در جاده زندگي گذر كردند، انسان هاي بيرون از شماري، سر برآوردند و مي‌آورند بسيار كسان نيز با دهان خاك بلعيده شدند و مي‌شوند. اين روندِ محتوم و مسلطِ گردونه آفرينش است. اما بهار آغاز دوباره زندگي و دميدن روح تازه در كالبد فسرده طبيعت است. شكفته شدن، زادن، روييدن و سر برآوردن اين خصلت جاودانه بهار است. اگر چه تكرار ملال‌آور است اما آمدن بهار و نو شدن چهره مام طبيعت اتفاق مكرري است كه نه تنها ملال‌آور نيست كه نشاط و شادي را براي ساكنان طبيعت به همراه دارد. بهار مي‌آيد تا غبار را از دل ها بشويد و همه را در آغاز تلاشي تازه به صف كند. هر سالي كه نو مي‌شود برگي از كتاب بزرگ تاريخ ورق مي‌خورد. سال 1395 با همه اتفاقات تلخ و شيرينش آخرين روزهاي حيات خويش را سپري مي‌كند تا بنا به سنت پايدارِ تاريخ، افسار زمان را به سال 1396 تحويل دهد. همه ما در انتظار اتفاقات بزرگ در سال 96 هستيم. اتفاق بزرگ سال 96 انتخابات رياست حمهوري و شوراهاي شهر و روستاست كه اميدوارم اتفاقي خجسته و ميمون براي مردم كشور ما باشد.

اينجانب در آستانه ورود به سال 1396 هجري خورشيدي از صميم قلب براي مردم اين سرزمين و بويژه دانشگاهيان اعم از دانشجويان عزيز، كاركنان شريف و اعضاي بزرگوار هيات علمي، سالي سرشار از نشاط همراه با سلامتي، موفقيت و اتفاقات شيرين آرزمندم. از خداي بزرگ مي‌خواهم تا دولت خدمتگزار را در حل مشكلات و در مسير رشد و توسعه ايران عزيز در سال جديد ياري فرمايد.