نشست صميمي اعضاي هيات علمي دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر با رييس دانشگاه

۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۷ کد : ۳۵۵۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۴
نشست صميمي اعضاي هيات علمي دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر با رييس دانشگاه

به گزارش روابط عمومي، نشست صميمي اعضاي هيات علمي دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر با رييس دانشگاه، با حضور حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه و اساتيد بازنشسته اين دانشكده برگزار شد.

در ابتداي اين نشست دكتر محمد ميرزايي با عرض خيرمقدم و تشكر و قدرداني از حضور اعضاء به ارائه گزارشي از فعاليت و امور دانشكده پرداخت.

در ادامه دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه با عرض تبريك پيشاپيش سال نو و آرزوي سالي توأم با سلامتي و موفقيت هاي روزافزون براي همه گفت: حضور در جمع شما عزيزان فرصت مغتنمي براي بهره مندي از نظرات و پيشنهادات سازنده در راستاي توسعه و رشد دانشگاه مي باشد.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: توجه به آزمايشگاه هاي آموزشي، افزايش سهم اعتبار و واگذاري خريد تجهيزات آزمايشگاه ها براساس تعيين اولويت ها به دانشكده ها و ... از جمله سياست هاي دانشگاه مي باشد.

دكتر واثقي اميري با بيان اين كه اصلي ترين مشكل دانشگاه مربوط به كمبود فضاي فيزيكي مي باشد اظهار داشت: توسعه ها بايد با توانمندي ها مطابقت داشته باشد و بر اساس اولويت ها، شرايط، امكانات و فضاي موجود شكل بگيرد و همه بايد تلاش كنيم تا توانمندي ها را افزايش دهيم و در راستاي ارتقاي دانشگاه از هيچ كمكي دريغ نكنيم.

سپس حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه گفت: خداوند متعال را شاكرم كه به من فرصت حضور در جمع شما را داده است.

وي با بيان اين كه اساتيد بزرگترين و اصلي ترين سرمايه هاي دانشگاه هستند گفت: اميدوارم با توانمندي ها، صفا و همدلي شما دانشگاه مسير رشد و توسعه خود را با سرعت بيشتر طي كند.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني در ادامه به رواياتي از اهل بيت در خصوص دوست و آداب دوستي اشاره كرد:

امام علي (ع) فرمودند: «ناتوان ترين مردم كسي است كه در دوست يابي ناتوان است، و از او ناتوان تر آن كه دوستان خود را از دست بدهد.»

 امام صادق (ع) فرمودند: بپرهيز از اين كه دوستي كني با كسي كه براي طمع و ترس يا هواي نفس و خوردن و آشاميدن رو به تو مي آورد و در جستجوي دوستي با پرهيزگاران باش.

در ادامه هر يك از اعضا به ارائه نظرات خود پرداختند و اين نشست با تقدير از اساتيد بازنشسته و همچنين اعضاي هيات علمي بانوان دانشكده (به مناسبت گراميداشت روز زن) به پايان رسيد