برگزاري مراسم گراميداشت چهل و پنجمين سالگرد درگذشت زنده ياد نوشيرواني

۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۴ کد : ۳۵۵۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۳
برگزاري مراسم گراميداشت چهل و پنجمين سالگرد درگذشت زنده ياد نوشيرواني

به گزارش روابط عمومي، مراسم گراميداشت چهل و پنجمين سالگرد درگذشت خير دورانديش و مؤسس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل زنده ياد سيد حسين فلاح نوشيرواني با حضور اعضاي هيات رييسه و كاركنان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل و دوستداران آن مرحوم در نوشيروانكلا برگزار شد.

احمد گلچوب فيروزجايي مدير روابط عمومي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با عرض خيرمقدم و تشكر و قدرداني از حضور مهمانان گفت: خداوند متعال را شاكريم كه بار ديگر به ما فرصتي ارزاني داشت تا در اين مكان مقدس شرف حضور يابيم و به روح بلند و ملكوتي اين مرد دورانديش اداي احترام كنيم.

مدير روابط عمومي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با بيان اين كه ياد مرحوم نوشيرواني به بركت كارهاي خيرخواهانه اش تا ابد در جهان زنده خواهد ماند اظهار داشت: اگر ايشان داراي روح بلند نبود نمي توانست اقدام به انجام چنين كارهاي مهم نمايد.

وي راز ماندگاري نام زنده ياد نوشيرواني را اخلاص و مال حلال عنوان كرد و گفت: اين دو شاخصه دو بال پرواز انسان محسوب مي شوند و اگر اين دو نباشند انسان دچار روزمره گي مي شود و نمي تواند فعل ماندني از خود به يادگار بگذارد.

 در ادامه دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل نيز با قدرداني از حضور دوستداران آن زنده ياد گفت:نام زنده ياد نوشيرواني نه تنها در شهرستان بابل بلكه به خاطر اقدامات خيرخواهانه اش، در سراسر ايران و جهان زنده است و ايشان نقش بسيار تاثيرگذاري در پيشرفت شهرستان بابل دارد.

دكتر واثقي اميري گفت: دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل كه با نيت خيرخواهانه زنده ياد نوشيرواني بنا شده است به بركت همين نيت و پتانسيل بالاي دانشگاهيان توانست پله هاي ترقي را با سرعت طي كند و هم اكنون جزء يك درصد برتر دانشگاه هاي تاثير گذار جهاني است و رتبه 11 را در بين كل دانشگاه هاي كشور دارد.

وي با بيان اين كه دانشگاه داراي 6000 دانشجو و 200 عضو هيأت علمي است افزودند: حدود 2000 دانشجو در مقطع تحصيلات تكميلي مشغول به تحصيل اند و دانشگاه در زمينه هاي تحقيقاتي نانو و بيوتكنولوژي، پيل سوختي، انرژي هاي نو، شكل دهي فلزات و... منحصر به فرد مي باشد.