سومين نشست بصيرتي ويژه كارمندان برگزار شد

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۴ کد : ۳۵۵۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۵
سومين نشست بصيرتي ويژه كارمندان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي، از سوي روابط عمومي و پايگاه بسيج كارمندان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل، سومين نشست بصيرتي با موضوع سبك زندگي حضرت فاطمه (س) ويژه كارمندان با حضور رييس دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در اين نشست با تشكر و قدرداني از استقبال پرشور كارمندان گفت: قدم نخست در پيروي از اهل بيت شناخت است. شناخت درست باعث ايجاد الفت و محبت مي كرد و پيروي را به دنبال دارد.

وي با بيان اين كه ما نيازمند محبت ائمه هستيم به پاره اي از القاب حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره كرد و گفت: قرآن حضرت فاطمه را كوثر ناميد؛ يعني خير كثير و بركت فراوان و بزرگترين فضيلت آن حضرت اين است كه جبرئيل امين بر او وارد مي شد و اخبار آينده و گذشته را به ايشان مي فرمود.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني گفت: انقلاب اسلامي ايران به بركت تفكر حضرت فاطمه زهرا (س) و با تأسي از مكتب اهل بيت به پيروزي رسيد و امروز نظام جمهوري اسلامي ايران عزت، شرف، اعتبار، ابرو، استقلال و پيروزي خود را مديون خون 300 هزار شهيدي است كه مانند امام عصر خود حضرت مهدي موعود (عج)، فاطمه زهرا (س) را اسوه و الگوي خود قرار دادند.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با اشاره به وعده خداوند متعال در قرآن كريم كه آينده از آن اسلام است اظهار داشت: زهراي اطهر تمام هستي و وجود خود را در ياري از دين خداوند متعال گذراند و اگر ياور دين خدا باشيم، خداوند از ما ياري مي كند و سعادت و پيروزي از آن ما خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) در مدت 95 روز زندگي خود بعد از رحلت پيامبر در فاع از دين خدا به تنهايي ايستادگي نمود، با استدلال و بيان صريح از مباني ديني و ولي خدا حمايت كرد و در نهايت حتي از عواطف، احساسات و شهادت خود براي دفاع از دين و ولي خدا كمك گرفت. 

در ادامه دكتر جواد واثقي اميري با استقبال از برگزاري اين گونه نشست هاي هم انديشي و معرفتي گفت: قطعا نتايج حاصل از برگزاري اين جلسات هم به نفع كارمندان است و هم به نفع مجموعه.

دكتر واثقي اميري با بيان اين كه در آستانه سال نو قرار داريم از زحمات و تلاش هاي كارمندان در پيشبرد اهداف عاليه دانشگاه تشكر و قدرداني نمود و گفت: دستيابي به افتخارات و دستاوردهاي ارزشمند در دانشگاه امكان پذير نبود مگر با  اتحاد، همدلي و تلاش همه اعضاي مجموعه.