حضور دو دانشمند دانشگاه در همايش هم انديشي دانشمندان برتر كشور

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۹:۲۹ کد : ۳۵۵۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۹
حضور دو دانشمند دانشگاه در همايش هم انديشي دانشمندان برتر كشور

به گزارش روابط عمومي، به منظور تكريم و ارج نهادن به زحمات دانشمندان برتر كشور و بحث و تبادل نظر در خصوص شناسايي فرصت ها و چالش هاي پيش رو در رشد و توسعه علمي كشور، پايگاه استنادي علوم جهان اسلام (ISC) و مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري با همكاري بنياد نخبگان استان فارس، اولين نشست 'هم انديشي دانشمندان برتر كشور'  را با حضور دانشمندان يك درصد برتر از سراسر دانشگاه ها و مراكز پژوهشي كشور، مسئولان حوزه هاي مختلف آموزش عالي كشور و مقامات استان فارس در شيراز برگزار كرد كه دكتر داود دوميري گنجي و دكتر محسن شيخ الاسلامي از دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در اين همايش حضور داشتند.

در افتتاحيه اين همايش دكترمحمد جواد دهقاني  سرپرست ISC ، وحيد احمدي معاون پژوهش و فناوري وزارت علوم تحقيقات و فناوري،  و ... سخنراني كردند.

محورهاي اصلي همايش در سه زمينه جايگاه ISC در اكوسيستم توليد علم، فرصت ها و چالش هاي حوزه آموزش عالي و ترويج و ايجاد دانشگاه هاي نسل سوم ارائه شد كه در آن سخنرانان مدعو به شرح موضوعات و ضرورت و اهميت آنان پرداختند.

گفتني است پروفسور داود دوميري گنجي در اين همايش به عنوان سخنران مدعو در زمينه اغتشاش و بي ثباتي در سياست علمي و پژوهشي به ارائه سخنراني پرداخت. 

روابط عمومي از درگاه خداوند متعال، براي اين دو دانشمند افتخارآفرين دانشگاه سلامتي و توفيق روزافزون را مسئلت دارد.