شهدا قبله نما و جهت نماي ما براي رسيدن به سعادت و حقيقت هستند

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۱ کد : ۳۵۵۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۴
شهدا قبله نما و جهت نماي ما براي رسيدن به سعادت و حقيقت هستند

به گزارش روابط عمومي، در آستانه شهات حضرت فاطمه زهرا (س)، از سوي كانون قرآن و عترت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل مراسم تجديد ميثاق با شهدا با حضور دانشگاهيان در يادمان شهداي گمنام دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين سيد باقر حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با عرض تسليت به مناسبت شهادت بانوي دو عالم؛ حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: همواره بايد تلاش كنيم تا از بركات وجودي شهدا به خصوص دو شهيد گمنام دانشگاه بهره ببريم و در واقع شهدا قبله نما و جهت نماي ما براي رسيدن به سعادت و حقيقت هستند.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در بيان شأن و عظمت كار شهدا به آيه 111 سوره توبه اشاره كرد كه خداوند متعال مي فرمايد: « در حقيقت ‏خدا از مؤمنان جان و مالشان را به [بهاى] اين كه بهشت براى آنان باشد خريده است همان كسانى كه در راه خدا مى ‏جنگند و مى ‏كشند و كشته مى ‏شوند [اين] به عنوان وعده حقى در تورات و انجيل و قرآن بر عهده اوست و چه كسى از خدا به عهد خويش وفادارتر است پس به اين معامله‏ اى كه با او كرده‏ ايد شادمان باشيد و اين همان كاميابى بزرگ است.»

حجت الاسلام و المسلمين حسيني گفت: وظيفه ما در فضاي دانشگاه اين است تا با بصيرت و چشماني باز در مسير شهدا قدم برداريم و بدانيم كه اگر ايران اسلامي در اوج عزت و اقتدار است به بركت خون شهدا مي باشد.

وي با بيان اين كه خط، حزب و جناح زماني ارزشمند است كه در راستاي آرمان شهدا باشد اظهار داشت: آزادي اين است كه يك ملت با اختيار و انتخاب خود مسير عزت و اقتدار خود را مشخص كند.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تأكيد كرد: در وصيت نامه همه شهدا حداقل يك بار توصيه شده است كه پشتيبان ولايت فقيه باشيد. محور ولايت به عنوان نخ تسبيح است كه همه افكار و جناح ها را كنار هم جمع مي كند و با محور ولايت است كه كشور مي تواند به ساحل امن و آرامش برسد.

وي در پايان گفت: از خداوند متعال مي خواهم كه ما را در مسير شهدا و پشتيباني از ولايت فقيه ثابت قدم نگه دارد.

 گالري تصاوير خبر