مراسم توديع و معارفه مدير تربيت بدني دانشگاه برگزار شد

۳۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۴ کد : ۳۵۴۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۶
مراسم توديع و معارفه مدير تربيت بدني دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومي، مراسم توديع و معارفه مدير تربيت بدني دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در دفتر رييس برگزار گرديد

دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با عرض خير مقدم و تشكر از زحمات علي يعقوبي در مدت تصدي مديريت تربيت بدني و قدرداني از حسين پورقاسم به جهت سرپرستي اداره تربيت بدني و با تشكر از دكتر عبدا... آراسته عضو هيات علمي دانشكده مهندسي مكانيك به جهت قبول مسئوليت گفت: موضوع ورزش يكي از مهم ترين و اساسي ترين موضوعات در دانشگاه است و از لحاظ اهميت و تاثيرگذاري با مسايل آموزشي و پژوهشي برابري مي كند.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل اظهار داشت: ورزش علاوه بر اين كه باعث شادابي، نشاط، ايجاد روحيه تلاش و مبارزه مي شود، انسان را از رخوت، سستي و گرايش به منكرات باز مي دارد.

وي با اشاره به محدوديت ها و كمبود امكانات در حوزه ورزش اظهار داشت: تلاش مجموعه بر آن است تا زيرساخت هاي ورزش در دانشگاه را توسعه ببخشد و ساختمان ورزشي در حال احداث دانشگاه كه از محل كمك هاي مردمي است، گامي در اين راستا مي باشد.

دكتر واثقي اميري تاكيد كرد: بايد به امر ورزش هم در قالب قهرماني و هم در قالب همگاني توجه ويژه اي شود.

وي اظهار داشت: منظور از ورزش همگاني اين است كه محدود به درصد خاصي از افراد دانشگاه نباشد و به گونه اي برنامه ريزي شود و شرايطي فراهم آيد كه افراد بيشتري بتواند از امكانات و فضاي ورزشي بهره مند گردند؛ مانند برگزاري ليگ هاي مختلف، مسابقات و ...

دكتر واثقي اميري با تاكيد بر همكاري و هماهنگي بيشتر با معاونت ها براي برنامه ريزي منظم و منسجم در پايان گفت: يكي از ابزارهاي مديريتي كه باعث پيشرفت و بهبود امور و اشراف كامل بر مسايل و موضوعات حوزه مي باشد حضور تمام وقت مديران است.

در ادامه دكتر عبدا... آراسته با تشكر و قدرداني از حسن اعتماد رياست دانشگاه گفت: نقش تربيت بدني و ورزش در ارتقاي سلامت جسم و روان جوانان امري بي بديل است و سرمايه گذاري در حوزه ورزش، يكي از اولويت هاي نظام مي باشد به طوري كه مقام معظم رهبري فرمودند: امر به ورزش، امر به معروف است.

وي با بيان اين كه عرصه تربيت بدني، عرصه گسترده اي است گفت: اين رشته شامل آموزش هاي پزشكي، تربيتي و روانشناسانه و علوم ورزشي مي باشد.

وي گفت: اميدوارم با حمايت هاي رييس دانشگاه و بهره مندي از تجربيات معاونت ها، پتانسيل و توانمندي هاي دانشجويي و ... در راستاي دستيابي به اهداف ورزشي مجموعه گام برداريم.