خرد جمعي منجر به انجام كارهاي بزرگ و اثر گذار خواهد شد

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۵۷ کد : ۳۵۳۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۲
خرد جمعي منجر به انجام  كارهاي بزرگ و اثر گذار خواهد شد

به گزارش روابط عمومي، اعضاي ستاد بزرگداشت ايام ا... دهه فجر دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل، طي نشستي با دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه، به ارائه گزارش عملكرد پرداختند و از حمايت هاي همه جانبه رييس و معاون اداري مالي تشكر و قدرداني نمودند.

دكتر جواد واثقي اميري، با عرض خيرمقدم و تشكر و قدرداني از برنامه ريزي، نظارت و اجراي دقيق و منظم برنامه ها در ايام ا... دهه فجر گفت: حوزه فعاليت هاي فرهنگي بسيار گسترده است و به همين اندازه اثرگذار نيز مي باشد.

وي اظهار داشت: دهه مبارك فجر هم از نظر زماني و هم از نظر ارزشي فرصت مناسبي براي تبيين ارزش هاي اسلامي و نهادينه كردن فرهنگ وحدت و همدلي و ... مي باشد.

دكتر واثقي اميري گفت: هميشه تفكر، اراده و خرد جمعي منجر به انجام كارهاي بزرگ و اثر گذار خواهد شد كه فعاليت ها و برنامه هاي متنوع در دانشگاه در ايام ا... دهه فجر مصداق خوبي براي آن است.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با بيان اين كه انقلاب اسلامي ايران در نوع خود و از جهت اثرگذاري در منطقه و جهان كم نظير و حتي بي نظير در طي يك قرن اخير مي باشد تاكيد كرد: روايتگري فضاي انقلاب، تبيين اهداف و آرمان ها، اتحاد، انسجام، همدلي و يكپارچكي مردم، براي جوانان امروز و كساني كه آن دوره را درك نكردند يك ضرورت است.

گفتني است در پايان از اعضاي ستاد بزرگداشت ايام ا... دهه مبارك فجر دانشگاه با اهداي لوح سپاس تقدير به عمل آمد.