نشست نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی با دانشجویان

۲۳ آبان ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۴۸۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۶
نشست نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی با دانشجویان
به گزارش روابط عمومی، نشست دکتر علی نجفی نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی با دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی در سالن آمفی تئاتر زنده یاد نوشیروانی برگزار گردید.
دکتر علی نجفی در این نشست گفت: حضور در بین شما فرهیختگان و نخبگان در یکی از کانون های مهم علمی آموزشی کشور برای من بسیار مغتنم و مایه مباهات است.
دکتر نجفی گفت: اینجانب در مسئولیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی و نقش نمایندگی مردم سه اصل مهم را مد نظر دارم و همواره تلاش می کنم که حول محور این سه اصل حرکت کنم که عبارت اند: از درستکاری و ایفای نقش نمایندگی در تراز ملی؛  که در این صورت نماینده سرگرم فعالیت های اجرایی نخواهد شد؛ چرا که این مسئولیت وظیفه قوه مجریه است.
وی اصل دوم را شفافیت و صداقت عنوان نمود و اظهار داشت: این گفتمان به ویژه در عصر ارتباطات و گردش اطلاعات، عرصه را برای فرصت طلبان تنگ می کند.
دکتر نجفی اصل سوم را پرهیز از عوام گرایی برشمرد و گفت: در شهرستان ها که اغلب مطالبات مردم، مطالبات روزمره زندگی است، عدم پرهیز از این امر فضا را برای سوء استفاده فراهم می سازد.
نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد. در دوره پسابرجام موانع و مشکلاتی در سطح خارجی و داخلی در مسیر توسعه و پیشرفت نظام قرار دارد که شامل پیامدهای ناشی از تعارض ذاتی نظام سلطه با آرمان های جمهوری اسلامی ایران، واگرایی برخی از کشورهای اسلامی و حمایت آن ها از تروریسم تکفیری و داعش می باشد و مشکلات داخلی بیکاری جوانان، بحران آب، فقر، فساد و تبعیض و تضعیف اعتماد عمومی را شامل می شود
وی افزود: استان مازندران در سه بخش زیرساخت ها و مواصلات، محیط زیست و پسماند و فقدان اجماع و درک مشترک نسبت به اولویت های توسعه دارای مشکلاتی  است که باید با همفکری و تلاش همه مسئولین و مردم استان مرتفع گردد.
گفتنی است این نشست با پرسش و پاسخ به پایان رسید.