برگزاري سمينار كسب و كار در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات

۰۷ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۴۸۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۸
برگزاري سمينار كسب و كار در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات
به گزارش روابط عمومي، سمينار كسب و كار در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات با حضور دكتر مدني مدير عامل شركت راهكار سرزمين هوشمند در سالن اجتماعات دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار شد.
دكتر مدني در اين سمينار با نمايش تعدادي ويدئو كه در فضاي مجازي منتشر شد و داراي موضوعات ساده اي چون تجربه كودكي، نقاشي، يا خوردن غذاهاي محلي بود به حضار نشان داد كه چگونه مي توان از اين طريق كسب درآمد نمود.
وي تاكيد كرد براي معرفي استان مازندران به گردشگران خارجي (از جمله همسايگان حاشيه خليج فارس كه به مشهد سفر مي كنند) بايد محتواي تبليغاتي به زبان هاي غير فارسي در فضاي مجازي توليد نمود.
جلسه با پرسش و پاسخ پايان يافت.
گفتني است طرح معرفي نمودن فارغ التحصيلان دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر به عنوان برنامه نويس در شركت راهكار سرزمين هوشمند، تعريف طرح هاي پژوهشي به عنوان پايان نامه دانشجويي، برگزاري جلسات با اعضاي هيات علمي براي همكاري هاي بيشتر و انعقاد تفاهم نامه از جمله موضوعات مطرح شده بين رييس دانشكده و دكتر مدني بود.
لازم به ذكر است دكتر مدني به دعوت استانداري مازندران و در راستاي تفاهمنامه اي كه با استان امضا كرده بود در راستاي ايجاد كسب و كار در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات به استان مازندران سفر كرد و دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل اولين دانشگاه در استان بود كه وي به همراه مهندس طهماسبي مدير كل فناوري اطلاعات و ارتباطات استانداري از آن بازديد كردند و شركت راهكار سرزمين هوشمند از شركت هاي برتر كشور در زمينه توليد محتوا و داده كاوي مي باشد كه سابقه همكاري با اپراتورهاي موبايل را در كارنامه خود داراست.