بازدید وزیر علوم از غرفه نمایشگاهی هفته پژوهش دانشگاه در تهران

۰۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۴۸۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۲
بازدید وزیر علوم از غرفه نمایشگاهی هفته پژوهش دانشگاه در تهران
به گزارش روابط عمومی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، از غرفه ‌دانشگاه‌ صنعتی نوشیروانی بابل بازدید کرد.
 در این بازدید که معاون پژوهشی وزیر علوم، تنی چند از مدیران وزارتی و دبیر شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دکتر فرهادی را همراهی می کردند؛ مسئول غرفه دانشگاه توضیحاتی پیرامون محصولات و تجهیزات پژوهشی و فناوری که در نمایشگاه عرضه شده بود ارائه کرد.
در این بازدید دکتر فرهادی از فعالیت های پژوهشی و فناوری اساتید و دانشجویان این دانشگاه تقدیر و آن را قابل توجه بیان کردند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این بازدید از روند ساخت کوچکترین میکروفن جهان آشنا و خواستار همکاری متقابل در این زمینه شد.
دکتر فرهادی در ادامه، از دستاوردهای پژوهشی زیردریایی هوشمند در حوزه صنایع دفاعی، فناوری پیل سوختی و نانوفناوری بازدید و توانمندی ها و دستاوردهای جدید این دانشگاه را مورد تحسین قرار داد.
گفتنی است دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در نمایشگاه بین المللی تهران از بیست و چهارم تا بیست و هشتم آذر 1395 برگزار شد، در غرفه ای به مساحت 60 متر مربع حضوری فعال و چشمگیر داشته است.
در این نمایشگاه، دستاوردهای دانشکده ها، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی و واحدهای فناور دانشگاه به نمایش گذاشته شد و کارشناسان به پرسش های بازدید کنندگان پاسخ دادند.