امنیت پایدار بزرگترین سرمایه برای همه نوع پیشرفت است

۲۳ آذر ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۴۷۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۳۱
امنیت پایدار بزرگترین سرمایه برای همه نوع پیشرفت است
به گزارش روابط عمومی، از سوی سازمان بسیج اساتید استان مازندران همایشی با عنوان ' جایگاه انقلاب اسلامی در جامعه جهانی' با حضور اساتید بسیجی استان به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
دکتر بلباسی رییس سازمان بسیج اساتید استان مازندران در این همایش با عرض خیرمقدم و تشکر و قدردانی از میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل  گفت: جمهوری اسلامی ایران با سیاست نه شرقی نه غربی تمامی ایادی شر را به نابودی کشانده است.
وی افزود: امنیت موجود در جامعه اسلامی ما برای همه روشن است. در منطقه پر از آتش و نزاع، جمهوری اسلامی ایران بهشت آرزوی همه مسلمانان است که به برکت وحدت، اتحاد و انسجام میان مسلمانان با هر گونه قومیت و ملیت به رهبری مقام معظم رهبری  به وجود آمده است و این امنیت پایدار بزرگترین سرمایه برای همه نوع پیشرفت است.
دکتر بلباسی گفت: ما در سه ضلع سیاست، امنیت و اقتدار نظامی بسیار موفق عمل نموده و باعث روشنی چشم مسلمانان و خار چشم دشمن شدیم اما در دو ضلع اقتصاد و فرهنگ در جنگ تمار عیار و خانمان سوز با دشمن قرار داریم.
رییس سازمان بسیج اساتید گفت: جمهوری اسلامی ایران با گفتمان نه شرقی نه غربی در برابر استکبار جهانی مقاومت نمود و به گسترش اخلاق، معنویت و مردم سالاری دینی در جامعه و جهان پرداخت.
وی با بیان این که باید در مقابل دشمن راسخ و محکم باشیم افزودند: بصیرت روزافزون همه اقشار بسیج، توسعه هیأت های اندیشه ورز و نقش مهمی در پیشبرد اهداف دارد.
دکتر بلباسی تاکید کرد: نقش بسیج اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم در ایجاد حرکت جهشی هم افزایی و نهادینه کردن محتوای فرهنگی و بصیرتی بسار مهم است، در دانشگاه ظرفیت بسیار زیاد است؛ بنابراین اندیشه های پاک و اخلاص همیشگی خود را در جریان بسیج اساتید بروز دهید و به توانمند سازی بسیج کمک کنید.
در ادامه دکتر سراج در خصوص جایگاه انقلاب اسلامی در جامعه جهانی گفت: ما در پیچ تاریخی قرار گرفتیم و در حال انتقال از یک هندسه قدرت تک قطبی به هندسه جهانی چند قطبی هستیم که در این هندسه جهانی جدید ایران هم اثرگذار بوده است و هم یکی از این قدرت های نوظهوری است که در منطقه نقش کلیدی دارد و این نقش با دیپلماسی اقتدار و تقویت فرهنگ مقاومت می تواند به قدرت جهانی تبدیل شود.

گفتنی است جلسه با پرسش و پاسخ به پایان رسید.