مراسم گرامیداشت عید سعید غدیر برگزار شد

۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۴۵۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۲
مراسم گرامیداشت عید سعید غدیر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی، مراسم گرامیداشت عید سعید غدیر؛ عید امامت و ولایت، با حضور جمعی از اساتید، دانشجویان و کارمندان در مسجد الرسول (ص) دانشگاه  برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین رمضانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض تبریک عید سعید غدیر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به روایاتی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) اشاره کرد که فرمودند: براستی خداوند برای برادرم علی(ع) فضائل بی شماری قرار داده است که اگر کسی یکی از آن فضایل را از روی اعتقاد و اعتراف بیان نماید، خداوند گناهان گذشته و آینده او را می بخشد. اگر کسی یکی از فضائل آن حضرت را بنویسد، تا هنگامی که آن نوشته باقی است، ملائکه برای او استغفار می کنند و اگر کسی یکی از فضائل آن حضرت را بشنود، خداوند همه گناهانی را که از راه گوش انجام داده است می بخشد، و اگر کسی به نوشته ای درباره فضائل علی(ع) نگاه کند، خداوند تمام گناهانی که از راه چشم کرده است می پوشاند و از آن در می گذرد.» و اگر همه مردم بر (گِرد) محبت علي عليه السّلام جمع مي‌شدند، خداوند آتش (جهنم) را نمي‌آفريد.
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به پاره ای از فضایل حضرت علی (ع) از خداند منان خواست تا عشق و محبت به امیرالمؤمنین در دل ها جوشان و در مسیر تعالیم و مکتب اهل بیت ثابت قدم باشیم.