مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده مهندسی شیمی برگزار شد

۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۴۳۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۰
مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده مهندسی شیمی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده مهندسی شیمی با حضور اعضای هیأت رییسه و هیأت علمی دانشکده  برگزار شد.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تشکر و قدردانی از حضور اعضای هیات علمی گفت: هدف از برگزاری این جلسه هم تکریم و معارفه رییس دانشکده است و هم هم اندیشی با اعضای هیات علمی دانشکده و بهره مندی از نظرات و پیشنهاداتشان در راستای پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تشکر و قدردانی از زحمات دکتر رحیم پور در مدت 2 سال تصدی مدیریت دانشکده مهندسی شیمی گفت: پیگیری همه مسایل در هر سطح و شرایطی و عدم نگاه به مسایل به عنوان منافع فردی از جمله خصوصیات ایشان است که بسیار سپاسگزاریم.
وی همچنین با تشکر از دکتر باکری به جهت قبول مسئولیت گفت: یکی از الزامات موفقیت در دانشگاه حضور تمام وقت می باشد که این حضور به موقع و تمام وقت باعث اشرافیت کامل بر مسایل دانشکده، نیازها، شرایط و اولویت ها می شود.
دکتر واثقی امیری افزود: سعی کنید تا از ایده ها و تجارب همکاران بهره مند شوید که همفکری و مشورت علاوه بر حل مسایل باعث دوستی و همدلی بیشتر نیز می شود.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: توجه به منافع فردی صنفی باید در اولویت آخر باشد، سعی شود تا از پتانسل دانشجویی بهره بگیرید و حقوق دانشجویان رعایت گردد.
در ادامه دکتر احمد رحیم پور رییس سابق دانشکده مهندسی شیمی از رییس دانشگاه و همه همکاران تشکر و قدردانی نمود و دکتر باکری نیز با تشکر از حسن اعتماد رییس دانشگاه گفت: امیداورم با همفکری همکاران بتوانیم جایگاه دانشکده را چه امر آموزش و چه در امر پژوهش ارتقا ببخشیم.
این جلسه با هم اندیشی اساتید و ارائه نقطه نظرات و اعطای حکم به دکتر باکری و اهدای هدایایی به دکتر رحیم پور به پایان رسید.