دیدار مسئولین دانشگاه با خانواده آزادگان

۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۴۳۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۳۳
دیدار مسئولین دانشگاه با خانواده آزادگان
به گزارش روابط عمومی، در ۲۶ مرداد 95، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامى، مسئولین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور در منزل کارمندان آزاده؛ آقایان تقی مهدی پور، محمود علی اصغری و قاسم زاهدیان با خانواده های این مردان از قبیله غیرت و حماسه‏ دیدار کردند.
در این دیدار دکتر ابوالفضل رنجبر نوعی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه با بیان این که آزادگان سرافراز، الگوی شاخص پایداری و سرمایه های جاودانه ایران اسلامی هستند گفت: تحمل اسارت بسیار سخت است. خداوند این امتحان را  نصیب بندگان خاص و خالص خود می نماید و شما باید خداوند را شاکر باشید که از عهده این امتحان الهی موفق و پیروز بیرون آمدید و همچنین ما خداوند را سپاسگزاریم که این افتخار را نصیب ما نمود که در خدمت شما باشیم.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رمضانی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: اسارت امتحان ویژه و طاقت فرسایی است که صبر و استقامت بالایی را می طلبد.
وی به فرمایشاتی از مقام معظم رهبری درباره دوران اسارت و آزادگان اشاره کرد که فرمودند: «دوره اسارت یک دوره خاص و ویژه برای خودسازی است.» و «  آزادگان اندوخته های ارزشمند و در واقع جزو ذخائر و سرمایه‌های ملت ایران هستند و همین سرمایه‌هاست که جمهوری اسلامی ایران را به قدرت و عزت رسانده و باعث سربلندی ملت ایران در دنیا شد و یاد شهدا را زنده نگه داشته است.»
معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: یکی از مسئولیت های سنگین آزادگان این است ناگفته های دوران اسارت را حفظ و به نسل های بعد انتقال دهند تا فرهنگ ایثار و شهادت زنده بماند.
حجت الاسلام و المسلمین رمضانی در پایان توفیق قدردانی از زحمات بی دریغ آزادگان، شهدا و ایثارگران را از خداوند منان مسئلت نمود و گفت: از خدا می خواهیم ما را یاری کند تا به گونه ای رفتار کنیم که در روز قیامت شرمند شهدا و ایثارگران نشویم.
در ادامه آزادگان به بیان گوشه ای از خاطراتشان در دوره اسارت پرداختند و هدایایی به رسم یادبود به خانواده این عزیزان اهدا شد.