برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده موسسه مشارکت‌های مردمی توسعه دانشگاه

۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۴۳۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۳۷
برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده موسسه مشارکت‌های مردمی توسعه دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده موسسه مشارکت‌های مردمی توسعه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل رأس ساعت 17:30 روز پنج‌شنبه مورخ 95/5/14 با دعوت قبلی از کلیه اعضای هیأت امنا در دفتر رییس دانشگاه تشکیل گردید.
در این جلسه علاوه بر گزارش مدیرعامل و گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت حساب مالی به تصویب رسید. در گزارش مدیرعامل، ضمن نقش زنده‌یاد سیدحسین فلاح نوشیروانی در ایجاد فرهنگ کارهای خیر به عملکرد موسسه در توسعه دانشگاه صنعتی نوشیروانی پرداخته شد و نقش مشارکت‌های مردمی را در استقلال دانشگاه مهم و کلیدی عنوان نمود.
در ادامه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه، ضمن تقدیر از همکاری اعضای هیأت امنا، بالاخص صندوق قرض‌الحسنه توسعه عصر شمال، گزارشی در مورد وضعیت مالی، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه و منابع تأمین اعتبارات که یکی از آنها مشارکت مردمی است، ارائه نمود و بیان داشت: که دولت حمایت خوبی از طرح‌های مشارکت مردمی داشته و هر طرحی که حداقل پنجاه درصد آن توسط مشارکت مردمی انجام گیرد، مابقی از طرف دولت تأمین خواهد شد.
دکتر واثقی امیری گفت: دانشگاه آمادگی جلب مشارکت مردمی را در همه زمینه‌ها اعم از آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، تجهیز آزمایشگاه و ورزشی دارد.
وی بیان داشت: شهرستان بابل پتانسیل‌های بسیار خوبی برای مشارکت داشته و ضروری است تلاش‌های بیشتری جهت جلب مشارکت مردمی برای توسعه دانشگاه انجام گیرد و علیرغم دریافت مشارکت‌های مردمی مناسب از بدو تأسیس تا بحال که نقش موثری در تبدیل دانشکده به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل داشته و قطعاً قابل تقدیر می‌باشد اما می‌توان موفقیت بیشتری را کسب نمود.
در ادامه جلسه، اعضای هیأت امنا نیز پیشنهادات و راه‌کارهای متعددی جهت افزایش مشارکت مردمی نیز ارائه کردند که مقرر شد در جلسات هیأت مدیره نسبت به این راه‌کارها، ارزیابی دقیق‌تر انجام و در صورت لزوم، اقدامات اجرایی صورت گیرد.
در این جلسه اعضای جدید هیأت مدیره تعیین گردید که آقایان 1- عابدین شکری شیروانی 2- سیدمهدی تاجداران
3- جعفر واثقی 4- علی‌اکبر شهیری طبرستانی 5- جواد واثقی امیری برای مدت دو سال به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و آقایان محمد بخشی و فرامرز ابوالحسنی به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره و آقای ناصر شاطری امیری به عنوان حسابرس و بازرس قانونی تعیین گردیدند.
جلسه با ذکر صلوات در ساعت 19:30 به پایان رسید.