اعلام اسامی قبول شدگان آزمون دکتری در کلیه رشته گرایش ها

۲۹ تیر ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۴۲۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۸
اعلام اسامی قبول شدگان آزمون دکتری در کلیه رشته گرایش ها
به گزارش روابط عمومی، اسامی قبول شدگان آزمون دکتری در کلیه رشته گرایش ها اعلام شد.
داوطلبانی که به عنوان قبولی اصلی این دانشگاه معرفی شده اند در روزهای شنبه 95/5/2 تا چهارشنبه 95/5/6 از ساعت 8 تا 11:30 صبح برای دادن تعهد و ثبت نام اولیه به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل-اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایند. بدیهی است داوطلبانی که تا ساعت 11:30 روز چهارشنبه 95/5/6 در دانشگاه حضور نیافته و فرم تعهد ثبت نام در این دانشگاه را امضاء ننمایند، حق قبولی از ایشان سلب و نفرات ذخیره جایگزینشان خواهند شد.
چگونگی مراجعه پذیرفته شدگان ذخیره در اطلاعیه بعدی (ظهر روز چهارشنبه 95/5/6 و از طریق همین آدرس الکترونیکی) به اطلاع داوطلبان ذینفع خواهدرسید. نفرات ذخیره در روزهای  شنبه 95/5/9 تا دوشنبه 95/5/11 (همان ساعات اعلام شده) برای دادن تعهد و ثبت نام اولیه مراجعه خواهند نمود.
مدارک لازم در هنگام مراجعه داوطلبان پذیرفته شده، اصل شناسنامه، اصل کارت ملی به همراه مدرک معتبر برای تعیین وضعیت نظام وظیفه آقایان می باشد. در ضمن حضور شخص داوطلب برای دادن تعهد الزامی است.
پس از اخذ تعهد - تعهد مبنی بر عدم ثبت نام در رشته گرایش های دانشگاه های دیگر و نیز پذیرش قبولی در یکی از رشته گرایش های این دانشگاه- از داوطلبانی که در این دانشگاه پذیرفته شده اند، اسامی ایشان در بازه زمانی 95/5/12 تا 95/5/20 در پرتال سازمان سنجش ثبت می گردد. سپس این داوطلبان در همین بازه زمانی باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به ثبت وضعیت صلاحیت عمومی خود اقدام نموده و کد رهگیری دریافت نمایند. داوطلبان از صفحه دریافت کد رهگیری خود برای اقدامات بعدی، یک نسخه چاپی تهیه نمایند. ثبت نام اصلی این داوطلبان در دانشگاه، در بازه زمانی 95/6/20 تا 95/6/24 (بر اساس جدول زمانبندی ثبت نام قابل درج در اطلاعیه شهریور ماه این دانشگاه برای ثبت نام ورودی های جدید دانشجویان تحصیلات تکمیلی) انجام خواهدشد. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اصلی داوطلبان پذیرفته شده متعاقبا – در شهریور ماه- در سایت دانشگاه درج خواهدگردید.
اسامی افراد ذخیره به ترتیب بر اساس اولویت پذیرش می باشد.
جهت اطلاع از اسامی قبول شدگان اصلی و ذخیره آزمون دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به آدرس http://edu.nit.ac.ir/news.php?opt=2&news_id=415  مراجعه نمایید.