برگزاری ششمین گردهمايي معاونين و مديران دانشجويي دانشگاه هاي منطقه 2 كشور در دانشگاه

۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۴۱۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۶
برگزاری ششمین گردهمايي معاونين و مديران دانشجويي دانشگاه هاي  منطقه 2 كشور در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، ششمین گردهمايي معاونين و مديران دانشجويي دانشگاه هاي  منطقه 2 كشور، در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیرمقدم به معاونين و مديران دانشجويي دانشگاه هاي  منطقه 2 كشور گفت: حوزه معاونت دانشجویی یکی از حوزه های حساس با وظایف حیاتی و تعیین کننده در دانشگاه هاست و تصمیمات این حوزه هم در بخش سیاست های آموزشی، کمیسون موارد خاص، سلامت روان و مشاوره و هم در بخش ارائه خدمات رفاهی و دانشجویی بسیار تأثیرگذار و سرنوشت ساز برای دانشجویان می باشد.
این چهره دانشگاهی گفت: هدف دانشگاه، تربیت نیروی متخصص و متعهد و تحویل یک فرد سالم ، سازنده و پویا به جامعه است که بخش عظیمی از آن در حوزه معاونت دانشجویی رقم می خورد.
وی با بیان این که اداره تربیت بدنی و حوزه ورزش نیز زیر مجموعه معاونت دانشجویی می باشد تاکید کرد: نگاه ما به ورزش صرفا قهرمانی نیست؛ بلکه سعی می شود تا شرایطی فراهم آید که همگان بتوانند در امر ورزش شرکت کنند؛ زیرا در ارتقای سلامت روحی و روان انسان بسیار تاثیرگذار است.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: معمولا هم اندیشی ها به اتخاذ یک سیاست واحد در راستای پیشبرد اهداف مشخص کمک می کنند و امیدوارم که به نتایج خوبی از این هم اندیشی برسید.
در این گردهمایی معاونين و مديران دانشجويي دانشگاه هاي  منطقه 2 كشور در قالب نشست های تخصصی به بحث و تبادل نظر و بررسی آیین نامه جدید شوراهای صنفی رفاهی و امور جاری معاونت های دانشجویی، امور خوابگاه ها و آیین نامه جدید کمیته های انضباطی و ... پرداختند.
گفتنی است دانشگاه های منطقه 2 کشور شامل 3 استان مازندران، گیلان و گلستان می باشد که عبارت اند از: دانشگاه تخصصي و فناوري هاي نوين آمل، دانشگاه صنعتي نوشيروانی بابل، دانشگاه علم و فناوري مازندران، دانشگاه گلستان، دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري، دانشگاه گيلان، دانشگاه گنبد كاووس، دانشگاه مازندران و دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان.