نشست فرمانده پایگاه بسیج کارکنان ادارات شهرستان بابل با رییس دانشگاه

۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۴۰۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۳
نشست فرمانده پایگاه بسیج کارکنان ادارات شهرستان بابل با رییس دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، نشست فرمانده پایگاه بسیج کارکنان ادارات شهرستان بابل با رییس دانشگاه با حضور اعضای شورای بسیج کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در دفتر رییس برگزار شد.
در ابتدا حسین علیزاده مدیر اداری و فرمانده پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض خیر مقدم به حاضرین در این نشست، به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و گفت: از بین حدود 190 نفر کارمند دانشگاه، 140 نفر عضو بسیج هستند که از این تعداد 80 نفر عضو فعال و 60 نفر عضو عادی می باشند.
وی همچنین از مساعدت و توجه همه جانبه ریاست دانشگاه نسبت به پایگاه بسیج تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه سرهنگ طهماسب پور فرمانده پایگاه بسیج کارکنان ادارات شهرستان بابل ضمن تشکر و قدردانی از حسن استقبال ریاست دانشگاه گفت: بسیج و بسیجی یک تفکر است که ریشه در بدو خلقت آدم دارد، موضوع بسیج و فرهنگ و تفکر بسیجی فقط مختص نظام ما نیست. امام راحل این تفکر را احیا کرد.
فرمانده پایگاه بسیج کارکنان ادارات شهرستان بابل اظهار داشت: هر چیزی که انسان را به سوی کمال سوق دهد تفکر بسیجی محسوب می گردد. کار فرهنگی، حفظ تمامیت ارضی، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و در نهایت اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) هدف اصلی بسیج می باشد.
سرهنگ طهماسب پورگفت: فرهنگ بسیج با تفکر و اندیشه های انسان سرو کار دارد. می خواهد باورهای انسان را تبدیل به نگرش کند و به منصه عمل برساند.
در ادامه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض خیرمقدم و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: بسیجیان در گذشته در عرصه جنگ حضور پررنگ داشتند و از کیان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و اکنون فضای فعالیت های بسیجی تغییر کرده است.
دکتر واثقی امیری با بیان این که در دانشگاه سه حوزه بسیج اعضای هیات علمی، دانشجویی و کارمندی مشغول فعالیت هستند و جلسات و برنامه های منظمی دارند اظهار داشت: بسیجی باید الگو باشد؛ کسی که در این حوزه فعال است باید در تسلط بر امور، تکریم ارباب رجوع، دقت در حفظ اموال عمومی و توسعه فرهنگ اسلامی در دانشگاه و فرهنگ سازی نمونه باشد.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در پایان در خصوص ارائه خدمت به پایگاه های بسیج در چارچوب امکانات و شرایط دانشگاه قول مساعد داد.
گفتنی است در پایان این نشست،  لوح سپاسی به جهت قدردانی از مساعدت خالصانه و حمایت های مشفقانه ریاست دانشگاه در راستای اعزام بیست و هفتمین کاروان پیاده زائران بارگاه حضرت امام خمینی (ره)، از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل و فرمانده سپاه و دبیر بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بابل، به دکتر جواد واثقی امیری تقدیم گردید.