نشست اعضای جدید و سابق شورای صنفی رفاهی دانشجویی با رییس دانشگاه

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۳۹۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۸
نشست اعضای جدید و سابق شورای صنفی رفاهی دانشجویی با رییس دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، اعضای جدید و سابق شورای صنفی رفاهی دانشجویی به همراه معاون و مدیر دانشجویی طی نشستی با رییس دانشگاه به ارائه گزارش عملکرد و برنامه هایشان در دوره جدید پرداختند.
در ابتدای این نشست دکتر محمد رضا حسن زاده معاون دانشجویی دانشگاه، گزارشی از نحوه برگزاری انتخابات و معرفی نمایندگان جدید پرداختند. سپس اعضای جدید و سابق شورای صنفی رفاهی دانشجویی نقطه نظرات برنامه ها و عملکردهایشان را بیان کردند.
در ادامه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل  ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز، از اعضای سابق به جهت فعالیت و تلاش هایشان در شورای صنفی رفاهی دانشجویی تشکر و قدردانی نمودند.
دکتر واثقی امیری همچنین با تشکر و قدردانی از اعضای جدید به جهت قبول مسئولیت گفت: یکی از شروط اصلی موفقیت در این شورا شناخت امکانات موجود می باشد. اگر امکانات موجود به درستی درک شود می توان نیازها را بر اساس آن اولویت بندی نمود.
وی افزود: باید آستانه تحمل خود را بلا ببرید. همیشه نقد و انتقادات وجود دارد، باید بررسی کنید و اگر انتقادات سازنده بود در امور خود به کار ببندید.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: جلسات ادواری داشته باشید، بر اساس قانون عمل کنید.  هدف از تشکیل  شوراها، کانون ها، انجمن و ... این است که هر چیزی در مسیر قانونی و درست خود شکل بگیرد و شما نماینده دانشجویان هستید.
دکتر واثقی امیری گفت: واقع نگر باشید. براساس منابع موجود عمل کنید و سعی کنید سطح توقعات را به صورت غیر منطقی افزایش ندهید و همچنین هر کسی می تواند وابسته به جناح خاصی باشد ولی در جایگاه و مسئولیتی که قرار دارید نباید دیدگاه سیاسی خود را دخیل کنید.
وی در پایان گفت: همه ما می توانیم در جایگاه بالاتر و بهتری قرار بگیریم ، اگر با هم متحد باشیم و در راستای ارتقای این مجموعه بکوشیم.