سخنرانی یکی از جانبازان مدافع حرم در مسجدالرسول (ص) دانشگاه

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۳۷۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۹
سخنرانی یکی از جانبازان مدافع حرم در مسجدالرسول (ص) دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در راستای تجلیل از مقام شامخ جانباز، با دعوت از آقای مواساتی یکی از جانبازان مدافع حرم در خان طومان، دانشگاهیان را با اوضاع حاکم در سوریه بیشتر آشنا نمود.
این سخنرانی 95/2/28 بین نماز ظهر و عصر در مسجدالرسول (ص) دانشگاه با حضور دانشگاهیان اعم از اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارمندان برگزار شد.
مواساتی؛ جانباز مدافع حرم در جمع دانشگاهیان با اهدای درود و سلام به روح پر فتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و همچنین با آروزی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری گفت: به فرموده حضرت امام (ره) اسلام حد و مرز ندارد و هر جا که اسلام در خطر است مسلمانان باید برای دفاع از این دین آسمانی به قیام برخیزند.
وی افزود: دوره آخرالزمان دوره جنگ و جدال بین اسلام و کفر است. ما باید از دین مبین اسلام پشتیبانی کنیم.
جانباز مدافع حرم با بیان این که به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل تا 25 سال دیگر، هرگز وجود ندارد و نیست و نابود می شود تأکید کرد: این امر با حمایت شما جوانان اتفاق می افتد، همواره پشتیبان ولایت فقیه باشد تا به دین و مملکت شما آسیبی نرسد.
جانباز سرافراز مواساتی گفت: دنیا، دنیای ارتباطات است. شما جوانان مطلعی هستید. می دانید که تروریست‌های تکفیری با چراغ سبز ایالات متحده آمریکا و همپیمانانش از آتش بس، سوء استفاده کردند. آتش بسی که توسط قدرت‌های بین‌المللی به توافق رسید، در  هفته های اخیر بارها از سوی تروریست‌های تکفیری و مسلحین شکسته شده است و بسیاری از نیروهای ما را شهید و جانباز کردند.
گفتنی است در پایان این مراسم از جانباز مواساتی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.