دقت و سرعت عمل همواره باید سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۳۷۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۶
دقت و سرعت عمل همواره باید سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت گرامیداشت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، نشست رییس با کارکنان حوزه روابط عمومی در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.
 در این نشست احمد گلچوب فیروزجایی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض تبریک روز روابط عمومی و تشکر و قدردانی از حسن استقبال رییس دانشگاه برای برگزاری این نشست و همچنین با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان این واحد گفت: دنیای امروز دنیای ارتباطات است. روابط عمومی به عنوان پیشانی و مغز متفکر سازمان باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان موثر باشد و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد تا از این طریق باعث رشد و تعالی مجموعه گردد.
در ادامه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و عرض خیر مقدم گفت: روابط عمومي که از آن با عناوین مختلف از جمله شبكه هوشيار، بانك اطلاعات، مغز متفكر و پل ارتباطي مجموعه با افكار عمومي و مخاطبان خاص و عام با نگرش، تمايلات، عادات و سلايق متفاوت یاد می کنند می تواند با ویژگی هایی چون قانون مداري، نظم، احترام به حقوق ديگران و دقت و سرعت عمل باعث رشد و توسعه دستگاه شود.
پروفسور واثقی امیری اظهار داشت: از طریق روابط عمومی، فعالیت ها، اهداف و برنامه های یک سازمان شناخته می شود و این امر حساسیت و مسئولیت این واحد را سنگین تر می کند.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: یک موضوع واحد را می توان به شیوه های مختلف بیان کرد؛  قدرت روابط عمومی در آن است  که مطالب را به گونه ای به اطلاع برساند که بدون بزرگ نمایی و غلو، خلاف گویی و ... بیشترین جذب مخاطب را داشته باشد.
وی با بیان این که روابط عمومی دانشگاه، روابط عمومی رییس نیست تاکید کرد: این واحد مربوط به کل دانشگاه است؛ باید فعالیت ها، دستاوردها، افتخارات و عملکرد همه حوزه های دانشگاه اعم از معاونت ها، دانشکده ها و ... را انعکاس دهد.
دکتر واثقی امیری با ابراز خرسندی از به کار گیری نیروی دانشجویی در واحد روابط عمومی تاکید کرد: دانشجویان در همه حوزه ها دارای پتانسیل قوی و ایده های ناب می باشند که بهره مندی از این پتانسیل ها هم باعث رشد و تعالی دانشگاه می شود و هم دانشجویان تجربیاتی را با فعالیت در این محیط به دست می آورند.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در پایان از فعالیت های این حوزه تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: دقت و سرعت همواره باید سرلوحه کار روابط عمومی باشد.