رونمایی از نرم افزار بارکدخوان اموال در دانشگاه

۲۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۳۴۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۰
رونمایی از نرم افزار بارکدخوان اموال در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، نرم افزار بارکدخوان اموال در دفتر رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور دکتر واثقی امیری، دکتر رسولی و کارمندان حوزه امور مالی رونمایی شد.
علی اکبر بیک زاده مدیر امور مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: یکی از بزرگترین سرمایه ها در هر سازمانی اموال آن سازمان است که کنترل و نگهداری از آن ها حساسیت و دقت نظر  بالایی را می طلبد.
مدیر امور مالی دانشگاه گفت:  با توجه به میزان اموال، کمبود نیرو و اهمیت موضوع بررسی، ردیابی و تعیین موقعیت اموال (فرآیند نقل و انتقال اموال)، معاونت اداری مالی دانشگاه تصمیم گرفت تا از نرم افزار بارکدخوان اموال استفاده نماید.
وی با تشکر و قدردانی از حمایت های همه جانبه رییس دانشگاه، معاون اداری مالی و تلاش مجدانه کارمندان حوزه امور مالی گفت: این دانشگاه، جزء سومین دانشگاه کشور است که از این نرم افزار استفاده می کند و به حداقل رساندن خطا در اموال گردانی، ارائه موقعیت گیری ها و جابجایی ها به صورت دقیق، ارائه گزارشات دقیق مدیریتی از آمار دارایی ها و تسریع در انجام امور اموال گردانی  توسط دستگاه پرتابل از جمله مزایای استفاده از این نرم افزار می باشد.
بیک زاده تاکید کرد: کلیه همکاران دانشگاه می بایست قبل از جابجایی اموال از اتاقی به اتاق دیگر و یا به بیرون از دانشگاه، با امین اموال هماهنگ نمایند.
در ادامه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه، با عرض خیر مقدم و تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های کارمندان حوزه اداری مالی گفت: حوزه اداری مالی دانشگاه از جمله حوزه های بسیار توانمند، کارا و فعال است. کارکنان پاکدست و امینی در این حوزه مشغول فعالیت هستند که همگی دغدغه حفظ بیت المال را دارند.
پروفسور واثقی امیری افزود: در این حوزه در زمینه استفاده از نرم افزار های نوین و تکنولوژی های جدید فعالیت های چشم گیری صورت گرفته است که ورود به حسابداری تعهدی نمونه ای از آن است.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: موفقیت در این حوزه مرهون اراده قوی، توانایی و استعداد، تلاش ها، پیگیری ها و دقت نظر منابع انسانی این حوزه می باشد، که از آن ها تشکر و قدردانی می نمایم.