کارگاه آموزشی شهرسازی، ساختمان سازی و محیط زیست برگزار می گردد

۲۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۳۴۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۳۷
کارگاه آموزشی شهرسازی، ساختمان سازی و محیط زیست برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی، از سوی  دانشکده مهندسی عمران- گروه مهندسی محیط زیست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، اولین جلسه از سلسله کارگاه های آموزشی مهندسی محیط زیست با عنوان 'شهرسازی، ساختمان سازی و محیط زیست؛تضادها و منافع در استان مازندران' روز دوشنبه مورخ 95/1/30 در محل تالار زنده یاد نوشیروانی دانشگاه برگزار می گردد.
 این کارگاه به کوشش دکتر عزیر عابسی عضو هیات علمی گروه مهندسی محیط زیست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و با همکاری سایر اساتید این گروه؛ آقایان دکتر فرهاد قادری، دکتر حسن امینی راد و دکتر داریوش یوسفی کبریا و دانشجویان برپا می شود.
در این کارگاه مباحثی چون محیط زیست شهری، محیط های مصنوع و طبیعی، تاسیسات شهری، زیرساخت ها و مبلمان شهری، توان سرزمینی، ظرفیت بارگذاری و قوانین ساخت و ساز و ارتباط آن با منافع جمعی و عمومی در سطح استان مازندارن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. سخنران اصلی و مدرس این دوره مهندس محمد رضا حائری مازندارنی، معمار و شهرساز و سردبیر و مدیر مسول نشریه اندیشه ایرانشهر می باشد و مدت کارگاه یک روز  از ساعت 8:30 تا 18 است که همراه با ارائه گواهینامه شرکت در کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان می باشد.
حضور در این کارگاه آموزشی رایگان و برای همه علاقه مندان آزاد می باشد.