انتصابات جدید در مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه

۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۳۴۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۶
انتصابات جدید در مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، جلسه معارفه آقایان دکتر سید جواد کاظمی‌تبار و دکتر سید مهدی میرایمانی، اعضاء هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه به ترتیب به عنوان رئیس امور شبکه و ارتباطات و رئیس خدمات پشتیبانی نرم‌افزاری در روز دوشنبه مورخ 94/11/26 در دفتر معاونت پژوهش و فناوری برگزار گردید.
در این جلسه دکتر قریشی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با توجه به حساسیت حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه و برنامه‌های اساسی پیش‌بینی شده برای ارتقاء کیفی سطح فعالیت‌های این حوزه در زمینه وب سایت، شبکه و امنیت آن و نیز ارتقاء سامانه‌های نرم‌افزاری ضرورت بازنگری در ساختار این حوزه و تقویت آن را یادآور شدند.
وی اظهار امیدواری نمود که با افزودن دو زیر‌بخش مدیریتی جدید در این حوزه، برنامه‌های پیش رو با شتاب و دقت بیشتری ادامه یابد.
در ادامه دکتر جزایری سرپرست مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن معرفی رؤسای جدید و برشمردن پتانسیل‌‌های آنان، اظهار داشت: با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کارشناسان این حوزه و نیز استفاده از ظرفیت‌های بالفعل دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه، سعی خواهد شد امور این حوزه به کیفیت مطلوبی دست یابد.