سرپرست گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه منصوب شد

۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۳۰۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۴
سرپرست گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه منصوب شد
به گزارش روابط عمومی، دکتر حمید جزایری عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر به سمت سرپرست گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد.
دکتر علی اصغر قریشی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از زحمات چند ساله دکتر بهرام عزیزا... گنجی در مدت تصدی ریاست مرکز فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه و همچنین تشکر از دکتر جزایری به جهت قبول مسئولیت گفت: مرکز فناوری اطلاعات یکی از حوزه های مهم معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه است که تخصص و دانش فنی بالایی را می طلبد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اشاره به اهمیت و حساس بودن این مرکز گفت: انجام امور و پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه با تصور یک روز بدون اینترنت محال است.
وی با آرزوی توفیق و سلامتی برای دکتر عزیزا... گنجی و با بیان این که ایشان دارای ویژگی های اخلاقی خوب و همیشه همراه با مجموعه بودند افزود: امیدواریم بتوانیم پس از بازگشت ایشان از فرصت مطالعاتی از تجربیات ارزشمندشان بهره مند شویم.
دکتر قریشی با اشاره به فعالیت های دکتر جزایری گفت: ایشان کارنامه درخشانی در سوابق اجرایی خود دارد.
در ادامه دکتر بهرام عزیزا... گنجی با تشکر و قدردانی از همکاران گفت: مرکز IT به مثابه مرکز اورژانس برای دانشگاه می باشد و تجهیزات مورد نیاز این حوزه باید به سرعت خریداری شود؛ زیرا کمترین تعلل در این امر می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به دانشگاه وارد نماید.
دکتر جزایری نیز با تشکر و قدردانی از معاون پژوهش و فناوری و دکتر عزیزا... گنجی گفت: امیدوارم با همکاری همه همکاران و کارشناسان این بخش بتوانیم اهداف از پیش تعیین شده را بهبود ببخشیم.
گفتنی است این مراسم با اهدای لوح سپاس به دکتر بهرام عزیزا... گنجی و حکم سرپرستی گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه به دکتر حمید جزایری به پایان رسید.