پیام رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت یوم ا... 22 بهمن

۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۳۰۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۶
پیام رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت یوم ا... 22 بهمن
به گزارش روابط عمومی، دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، پیامی به مناسبت یوم ا... 22 بهمن صادر نمودند که متن آن به شرح ذیل می باشد:
به نام خدای شهیدان
بیست و دو بهمن سالروز طلوع خورشید انقلاب اسلامی در افق 1357 بر ملت بزرگ، رهبر معظم و دولت سرافراز ایران اسلامی مبارک‌ باد. در سالروز این اتفاق بزرگ و کم نظیر که همچون ستاره‌ای پرفروغ در بلندای تاریخ کهن سرزمین ما می‌درخشد، به معمار بزرگ انقلاب و شهیدان راه آزادی ادای احترام می‌کنیم و به روح بلندشان درود می‌فرستیم. انقلاب اسلامی ما به دنبال مبارزات حق‌طلبانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم، فساد و استبداد به بار نشست و جمهوری اسلامی به عنوان محصول این تلاش عظیم اسقرار یافت. هدف ملت از استقرار نظام جمهوری اسلامی ساختن کشوری نمونه مبتنی بر ارزش های الهی و معنوی با حفظ کرامت، مصالح و حقوق مردم و در یک کلمه مردم‌سالاری دینی بود. جمهوری اسلامی حکومتی برآمده از مردم است که در آن مردم صاحب کشور خویش و حاکم بر سرنوشت خویش هستند. حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش در تعبیر زیبای امام خمینی که فرمود  ' میزان رای ملت است' تجلی یافت و در طول سال‌های متمادی، مردم با شرکت در انتخابات این حق مسلم خویش را استیفا نمودند.
امسال همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی خاطره‌انگیز انقلاب، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم. خدای را شاکریم که با تدبیر دولت مذاکرات هسته‌ای فرجامی نیک یافت و کشور ما گردنه‌ای سخت در جاده دیپلماسی را پشت سر گذاشت. در عین حال در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که جنگ و آتش‌افروزی در گرداگرد خاک‌های سرزمینی ما بیداد می‌کند. باز هم خدای را شاکریم که نعمت امنیت برقرار است. شرکت فعالانه و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات پیش‌رو می‌تواند تداوم بخش نعمت بزرگ امنیت در کشور ما باشد. امیدواریم که  در سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی بتوانیم مجلسی هم راستا با اهداف بلند انقلاب، همگام با مصالح ملی و همدل با دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات اقتصادی، تنگناهای معیشتی، خروج از رکود و تورم و ایجاد اشتغال مولد انتخاب نمائیم تا شاهد ایرانی آبادتر و سرافرازتر باشیم.