نشست اعضای کمیته اجرائی صندوق خیریه کارمندان دانشگاه با رییس

۲۲ آذر ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۲۹۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۶
نشست اعضای کمیته اجرائی صندوق خیریه کارمندان دانشگاه با رییس
به گزارش روابط عمومی، اعضای کمیته اجرائی صندوق خیریه کارمندان دانشگاه (محمود زاهدپاشا، مهدی ادبی و سهیلا واثق نژاد) و مسئول مالی صندوق (ربابه علیزاده) پس از برگزاری انتخابات و تصویب اساسنامه طی نشستی با رییس دانشگاه به ارائه اهداف و برنامه های  این صندوق پرداختند.
اعضاء، تسهیلات صندوق را کمک به افراد نیازمند به صورت بلاعوض در زمینه بیماری ها، بیماری های صعب العلاج و یا فوت کارکنان و بستگان آنها (همسر و فرزندان) و وام قرض الحسنه در زمینه ازدواج به تشخیص کمیته اجرایی بیان نمودند و افزودند: تعیین سقف تسهیلات هر سال به پیشنهاد کمیته اجرایی خواهد بود و درصورتی که صندوق در پایان سال مانده قابل توجهی داشته باشد کمیته اجرایی در این صورت می تواند تا سقف 50% درآمد سالانه خود را در موارد خاص پیش بینی نشده هزینه نماید.
همچنین اعضاء پیشنهاد کردند تا وب سایت صندوق خیریه کارمندان راه اندازی شود تا اساس نامه و اخبار صندوق در آن بارگذاری گردد که ریاست دانشگاه با انجام آن موافقت نمودند.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تشکر و قدردانی از این اقدام خداپسندانه گفت: انجام چنین اموری با توجه به دستورات دینی، اخلاقی و انسانی ما یک ضرورت است و منشأ خیرات زیادی است.
ایشان افزودند: انسان ها نمی توانند نسبت به مشکلات یکدیگر بی تفاوت باشند؛ مشکلات و گرفتاری برای هر کسی ممکن است در یک برهه زمانی به وجود آید، لذا بررسی مشکلات و کمک در راستای حل آن با تشکیل چنین صندوق هایی سامان یافته تر و بهتر صورت می گیرد.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تاکید کرد: نوع خدمات را مشخص کنید تا پاسخگویی ساده تر باشد. اولویت ها وقتی تعیین شد، مبالغ صندوق هر مقدار  هم که باشد، کمک رسانی قانون مندتر خواهد بود.
عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران با بیان این که انجام چنین اقداماتی باعث افزایش اتحاد و همدلی کارکنان خواهد شد اظهار داشت: در مسایل مالی مراقبت کنید؛ حساب و کتاب ها باید منظم باشد. گزارش سالیانه ارائه دهید. صورت جلسه داشته باشید و حتی می توانید از خیرین شهرستان  کمک های مالی دریافت نمایید.