مجله بین المللی 'فناوری نانو در آب و محیط زیست' راه اندازی شد

۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۲۴۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۶
مجله بین المللی 'فناوری نانو در آب و محیط زیست' راه اندازی شد
به گزارش روابط عمومی، پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین کنگره بین المللی مجمع آسیا و اقیانوسیه نانو در اسفند ماه 1393 در جزیره کیش که کنفرانس 'آب و محیط زیست' آن با همکاری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو انجام شده بود، در این راستا به همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، انجمن مواد جهش زای زیست محیطی و پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، مجله بین المللی 'فناوری نانو در آب و محیط زیست' به مدیر مسئولی پروفسور اربابی رئیس انجمن مواد جهش زای زیست محیطی و سردبیری پروفسور جهانشاهی رئیس پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و با اعضای هیئت تحریریه صاحب نام ملی و بین المللی در این حوزه آغاز به فعالیت نموده است.

با توجه به بهره مندی از تیمی تخصصی بنام در این حوزه که غالب افراد سردبیری و عضویت در هیات تحریره های مجلات معتبر بین المللی را در کارنامه حرفه ای خود دارا می باشند، انتظار می رود تا مجله مذکور به سرعت مراتب ارتقای خود را طی نماید.

این مجله از دریافت مقالات علمی پژوهشی اصیل و مروری اعضاء هیات علمی، محققین و دانشجویان، به طور عام در زمینه بکار گیری علوم و فناوری نانو در حوزه آب و محیط زیست  استقبال می‌نماید.

پایان زمان دریافت مقالات شماره اول مجله 15 دسامبر 2015 بوده و پیش بینی می شود تا شماره مذکور ابتدای سال 2016 میلادی منتشر شود.

برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مجله www.jwent.net مراجعه نمایید.