برگزاری جلسه کمیته راهبردی طرح کلان ملی حوزه زیر سطح

۲۴ آبان ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۲۲۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۲
برگزاری جلسه کمیته راهبردی طرح کلان ملی حوزه زیر سطح
به گزارش روابط عمومی، دوازدهمین جلسه کمیته راهبردی طرح کلان ملی زیر سطح در روز چهارشنبه مورخ 94/8/20 در دفتر ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردید که معاون پژوهش و فناوری دانشگاه؛ آقای دکتر قریشی و مدیر ارتباط با صنعت آقای دکتر شفقت به عنوان نمایندگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این جلسه حضور یافتند.
شایان ذکر است دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با پنج طرح کلان ملی که سه طرح از این طرح‌ها پایان یافته است، یکی از دانشگاه‌های کلیدی در حوزه طرح‌های زیر سطح می‌باشد.
در همین راستا در این جلسه دکتر قریشی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با تاکید بر پتانسیل تحقیقاتی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در انجام پروژه‌های کلان ملی در حوزه زیر سطح از اعتماد کمیته راهبردی به محققین این دانشگاه در واگذاری طرح‌های کلان تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت که پاسخ این اعتماد را محققین دانشگاه با انجام صحیح و به موقع طرح‌های واگذار شده داده اند.
وی از این که در فراخوان جدید نیز دو طرح پیشنهادی محققین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به ارزش یازده میلیارد ریال مورد تصویب قرار گرفته، اظهار داشت که توان پژوهشی محققین ما بر اساس مستندات علمی بیش از این ها می‌باشد و جا دارد فرصت بیشتری برای محققین این دانشگاه فراهم گردد.